Marsipulami
Guest
Mavve skrev:Nu måste jag fota min hjälm ju........
Men herregud grabben, har du inte gjort det än
Mavve skrev:Nu måste jag fota min hjälm ju........
Marsipulami skrev:Men herregud grabben, har du inte gjort det än
Mavve skrev:Jag vet inte vad jag tänker med
Ajja, här e den.
Guldvisiret är inte så värst guldigt längre - men det var dyrt
Sjukt grym!!Marsipulami skrev:Min hjälm gjord av Robert på Hotpaintart efter eget önskemål.
Mr_Philip skrev:Inget illa menat men har sett era hjälmar och en del kostar över 5000:- har jag för mig och de verkar bara vara skit! De har ingen bra aerodynamik de har för fasen inte ens en vinge där bak.
Två riktigt bra hjälmar som är betydligt billigare än era är 1: OGK F3 som Ghost Rider har i The final ride as bra hjälm med vinge och allt. 2: Nitro 800s kostar 2500 och är en riktigt bra hjälm som Ghost Rider kör i Goes Wild den ändra filmen.
Eftersom att de flesta har sporthojar och jag misstänker att ni kommer upp i höga hastigheter så borde ni ha hjälmar med vingar.
Alltså jag vet inte så mycket om hjälmar men ogk'n och nitro'n är billigare än de hjälmar ni lagt ut ändo så har de vinge och allt, tycker att om man betalar så mycket så borde en hjälm ha vinge som tar bort lyft förmågan.
Här är en bild på nitro'n den kostar endast 2500!
[/IMG]
Mr_Philip skrev:Inget illa menat men har sett era hjälmar och en del kostar över 5000:- har jag för mig och de verkar bara vara skit! De har ingen bra aerodynamik de har för fasen inte ens en vinge där bak.
Två riktigt bra hjälmar som är betydligt billigare än era är 1: OGK F3 som Ghost Rider har i The final ride as bra hjälm med vinge och allt. 2: Nitro 800s kostar 2500 och är en riktigt bra hjälm som Ghost Rider kör i Goes Wild den ändra filmen.
Eftersom att de flesta har sporthojar och jag misstänker att ni kommer upp i höga hastigheter så borde ni ha hjälmar med vingar.
Alltså jag vet inte så mycket om hjälmar men ogk'n och nitro'n är billigare än de hjälmar ni lagt ut ändo så har de vinge och allt, tycker att om man betalar så mycket så borde en hjälm ha vinge som tar bort lyft förmågan.
[/IMG]
Vingen tar inte bort lyftförmågan. Sätt dej in i ämnet innan du skriver sån skit.Mr_Philip skrev:Inget illa menat men har sett era hjälmar och en del kostar över 5000:- har jag för mig och de verkar bara vara skit! De har ingen bra aerodynamik de har för fasen inte ens en vinge där bak.
[/IMG]
Nr:18 skrev:Vingen tar inte bort lyftförmågan. Sätt dej in i ämnet innan du skriver sån skit.
tedebest skrev:här kan alla lägga upp sina egna o andra coola hjälmar!!
sen om man vill kan man ju seja var man köpte den så om nån tycker den e cool så vet man d.
en liten potatis
tedebest
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari