vilka jävla gnällspikar det finns på detta stället!!
indeed!
vilka jävla gnällspikar det finns på detta stället!!
indeed!
Fast nu är det ju såhär att DinMC inte är säg ... Öh ... MC Boden (som inte har lunchstängt) eller HelaHojen. Det finns aningen mer personal där redan från början. Är man 2st säljare, 2st meckar, 2st reservdelstjommar så tycker nog jag och de flesta med mig att det är förbannat självklart att man inte stänger butiken för att alla ska kunna äta samtidigt utan att man går 3 och 3. Nu har inte jag exakt koll på DinMCs bemanning så ovanstående är ett exempel.Okej, så om en mc-firma istället för lunchstängt har öppet och tar den kostnaden för ta in en extra person för kunna hålla öppet så blir det en stor kostnad, den lär inte täckas upp av dom försäljningar som sker just av lunchöppet. Men om det är så viktigt att en mc-firma har öppet så är det väl okej att dom höjer priserna, för det har ju inte alls klagats här på SH på att mc-firmor tar ut dyra pengar för saker/hojar m.m........
Det har ju inte heller klagats på att mc-firmor har stängt lördagar och söndagar på sommaren......
Det är ju helt okej att dom som jobbar ska jobba 7 dagar i veckan under april till september och minst 8-19 så dom som jobbar sent hinner dit, så dom som jobbar i veckorn kan handla på helger och dom som jobbar kväll hinner på morgonen.
Det hela är ju lätt som en pannkaka, ta in mer personal för det vet ju nästa alla här på SH att det är bara att bemanna mer. Sen behöver man inte tänka på kostnaderna för bemanningen, för bemanning löser alla problem, eller hur.....
Själv funkar jag så att jag kollar av dit jag ska hur dom har öppet, om det så är Coop, Ica, Ikea, Shell, Big Ben, Mc-varhuset, Kvarnbadet osv. Inte åker jag iväg och sedan anser att IKEA suger skit för dom har stängt på juldagen när jag kommer dit. Är väl jag i så fall som har vart knäpp och inte kollat innan. Men så funkar jag, och tur är väl att vi alla funkar lite olika.
Njut av sommaren, kör hoj och ta en glass vid luchstängt och coola ner lite
Jag skulle vara glad om min handlare bara hade lunchstängt .... "Semesterstängt 20 juli - 2 augusti" på Triumph Center Länna
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|