WestW
.
Var hittar man prisvärda diodlysen som lyser BRA. Sett massa universal som lyser otroligt dåligt och bromsljuset syns knappt dagtid. Tipsa om bra grejer.
Mackan_80 skrev:Ja dom lyser mycket bra, men dom går sönder hela tiden.
hållundan skrev:
www.louis.de art nummer: 10033504
Tror att det är exakt ett sådant som sitter i min undertail. RIKTIGT starkt ljus.
Ädit: Fler bilder. Samtliga endast med bakljus.
WestW skrev:Tack
Går det inte att på louis.de på engelska? Svårt att fatta tugget på sidan.
Har handlat två gånger. Riktigt bra service och snabba leveranstider. Dessvärre missade de ett par fotpinnar sist jag beställde men de skickades redan samma dag jag påvisade att de saknades. Riktigt bra service och bra kundsupport, trots att det är i tyskland. Frakten gick loss på 21 € om jag inte missminner mig. Eftersom allt är bra mycket billigare än här i sverige sparar man en del pengar trots en fraktkostnad på ~200 spänn.Slappa skrev:Nån som har beställt från louis, funkar det bra? vad går frakten på ?
Funderar på att beställa just ett sånt lyse som hållundan snackar om!
spik skrev:
Jason skrev:Fungerar den bra?
Pos o broms ljus mistänker jag att det är?
spik skrev:Jodå det är vanligt+bromsljus,Jag har inte kört med det än så jag vet inte om det håller något bra.
Vad betyder "går sönder" eller "vibrereda sönder" ????M:et skrev:Det går även att handla det lyset på Lelles.
Jag har hittills förbrukat 2 st på några hundra mil till motarden. Lyset är inte jätteimponerat av vibrationer verkar det som det låter som en marakas efter en stund.
Jag ska göra ett försök till och fylla lyset med smältlim eller liknande för att se om det håller bättre, jag har ingen lust att skruva dit orginallampan, som för övrigt också vibrereda sönder hela tiden
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|