Med öppen planlosning kanske det inte finns någon vägg mellan kök och resten
Det där med ljudnivå är nåt som säljarna hittat på.
Näe vet du, jag tror faktiskt att dom har mätt upp siffrorna istället för att dra dom ur röven.
Sen kanske olika människor är olika tåliga mot buller, jag har diskmaskinen 3m från örat när jag sitter i tv soffan, så för MIG gör det skillnad.
Jo, men du får väl skylla dig själv om du ställer TVn i köket?
Det är rätt rutten planlösning så ytan mellan kök och tv-soffan är inte att skryta med, varvid låg ljudnivå är att föredra.
Men nu till 1000krs frågan... En del har rostfri arm som sprider vatten medans en del har i plast. Vad är vitsen förutom det dyrare priset? Är det mera tryck i metall-armen än i plastarmen... eller why???
//KaliZ
Plast brukar ju bli ganska sprött i en diskmaskin efter ett tag, så rostfritt är nog att föredra.
Jag har öppen planlösning här och en sketen E-Lux som stod här när jag flyttade in. Den var ny, så kunde inte slänga ut den till förmån för annan bättre. Oavsett så kan jag ju säga att trots att det inte är marknadens tystaste så hörs den knappt ändå.
Det där med ljudnivå är nåt som säljarna hittat på.
Du, jag vetetusan. Rostfritt, visst, men om armen är i plast eller inte kvittar nog. Hur skulle den rimligtvis kunna gå sönder? Den är ju knappast utsatt för stötar?
Du, jag vetetusan. Rostfritt, visst, men om armen är i plast eller inte kvittar nog. Hur skulle den rimligtvis kunna gå sönder? Den är ju knappast utsatt för stötar?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|