Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Det kanske inte var helt fel när man bodde utomlands ändå...
Ge inte upp, det finns mycket annat man kan bli kränkt för. Möjligheterna är i det närmaste oändliga. :guldetvidregnbågensfot
Jag ser SL som en potential inkomstkälla, jag slår huvudet i taket när jag står upp längst bak i vissa förortsbussar, och mina knän tar i i sätet framför mig hur jag än sitter. Finns det något att hämta här tro?
Hur gör man för att hoppa av en kurs man inte påbörjat?
Absolut, passa bara så att inte någon blir kränkt av att du är en höffel. Personligen är jag helt oförstående för problemet. Anpassar de platserna efter dig är risken att jag i min tur drabbas av torgskräck. Det kan jag i min tur anmäla. :katsching Sitter ju t om bekvämt i de billigaste flygstolar.
Felet med det här landet är att mina (och andras) skattepengar i alldeles för stor utsträckning går till dem som inte gjort någonting för att förtjäna dem.
En kvinna i Finspång hoppade av en kockutbildning eftersom hon inte åt fläskkött och därför inte kunde provsmaka maten. Nu får hon 60.000 kronor för att ha diskriminerats.
[...]I det aktuella fallet hade inte kvinnan hunnit börja utbildningen utan deltog vid ett informationsmöte där det upplystes om att man måste provsmaka maten
Det är väl många som har det lite som livsstil att varva olika utbildningar (som aldrig leder till ngt jobb) med sjukskrivningar eller arbetslöshet.
Ja, som arbetande så kan jag ju tycka att det är märkligt att sjukskrivna människor som är så skadade/utbrända så att det omöjligt att jobba ändå orkar springa på krogen, träna eller vad det nu kan vara.. leva ett ganska normalt liv så att säga.
Ja, som arbetande så kan jag ju tycka att det är märkligt att sjukskrivna människor som är så skadade/utbrända så att det omöjligt att jobba ändå orkar springa på krogen, träna eller vad det nu kan vara.. leva ett ganska normalt liv så att säga.
Fast jag tycker iofs att det är konstigt att vi fått en sån epedemi av utbrändhet, en sjukdom som inte ens fanns för 20 år sedan.
Jag är färgblind och får inte bli polis eller pilot, DO!!!!!
Inte heller lokförare...fy fan stackars dej.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari