Bilden hade ju passat i tråden:Såhär blev min hoj kvaddad idag. Inga personskador som tur var.
Bikes & Babes! (Moraltanter undanbedes!)
Gött att det ändå gick bra hoppas bågen blir fixad snart, Välkommen.
Last edited:
Bilden hade ju passat i tråden:Såhär blev min hoj kvaddad idag. Inga personskador som tur var.
Bland det sjukaste jag sett, även om det kanske inte hör till vanligheterna att sådana olyckor fastnar på film. Helt klart något som var väldigt fel med hela situationen. Så oerhört hemskt för de i bilen som frontade och alla som ofrivilligt blev ögonvittnen.Dödsolycka E45 mellan Bohus & Nödinge ca 21:30
Möjligen självmord. Körandes mot trafiken, frontar med bil. Film finns.
Vila I frid och tacka gudarna att inte fler blev allvarligt skadade eller dödade.
VARNING FÖR OTÄCK FILM!!! E45_mcolycka_3juni22
21:30 - TRAFIKOLYCKA, E45.
En trafikolycka har inträffat på E45 i höjd med stora vikenmotet. E45 är just nu avstängd i båda riktningar och ambulanshelikopter finns på plats.
En person ska enligt uppgift vara allvarligt skadad. Det är ännu oklart hur många som förts till sjukhus.
Vid 23-tiden öppnade trafiken i norrgående riktning men var fortsatt avstängd i södergående.
Källa: Blåljus Ale (Facebook)
Fy fanDödsolycka E45 mellan Bohus & Nödinge ca 21:30
Vila I frid och tacka gudarna att inte fler blev allvarligt skadade eller dödade.
En trafikolycka har inträffat på E45 i höjd med stora vikenmotet. E45 är just nu avstängd i båda riktningar och ambulanshelikopter finns på plats.
En person ska enligt uppgift vara allvarligt skadad. Det är ännu oklart hur många som förts till sjukhus.
Vid 23-tiden öppnade trafiken i norrgående riktning men var fortsatt avstängd i södergående.
Först tjena läget på dig! Länge sen!Dödsolycka E45 mellan Bohus & Nödinge ca 21:30
Utan att beröra din situation så är situationer som den i klippet ovan ofta inte ögonblickliga som de flesta kanske tror och definitivt inte alltid utan smärta. Det brukar kunna ta ett ganska bra tag innan det är över, även om skadorna gör utgången generellt blir den samma.mc-döden kan vara behaglig
Damen såg ju riktigt trevlig ut och ingen ring på fingret. Hoppas du fick hennes nummer! Säg till henne att allt blir genast mycket bättre om ni träffades på en drink/ öl hehe.Såhär blev min hoj kvaddad idag. Inga personskador som tur var.
Händer mycket här i trakten nu.Såg i rapporttråden om olyckan utanför Örsundsbro igår (2/10) och insåg att jag hörde helikoptern som hämtade motorcyklisten. Jag trodde först det var något i samband med Mickelsmäss, men det lät alldeles för nära för det. Nyheten var ganska färsk när brorsan hörde av sig och undrade om det var jag.
Precis som att det inte är andra som är ute i mina krokar...
Vattenplaning innan rödljus? Yeah right. Han har bara bromsat omkull sig helt enkelt. Det eller fastnat med foten vid rödljuset.”Go-kväll”-profilen i allvarlig motorcykelolycka – ersätts i programmet
”Go'kväll”-programledaren Beppe Starbrink har varit med om en allvarlig motorcykelolycka. Tv-profilen är nu sjukskriven och ersätts under i det populära programmet. – Jag var jätteorolig när jag såg röntgenplåtarna efter olyckan och tänkte att det här kommer ju inte gå bra, säger Starbrink.www.expressen.se
Skulle bromsa för rödlyse, fick vattenplaning och fick då motorcykeln över sig. Nu är ju inte jag någon haverikommissionsveteran men låter inte det där lite udda?
Förmodligen en viss felanvändning av begreppet vattenplaning. En lite för hastig inbromsning på halt underlag (t ex vatten ovanpå dålig asfalt där det kan ha skett ett diesel- eller oljespill tidigare) känns som en rimlig förklaring.Vattenplaning innan rödljus? Yeah right. Han har bara bromsat omkull sig helt enkelt. Det eller fastnat med foten vid rödljuset.
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|