Kul! Hade själv den kameran innan jag byte upp mig till en 20D. Trevlig liten kamera.jesseboy skrev:2272538Nu har äntligen min nya kamera trillat in.
Blev en EOS 350D som jag fick till ett mkt hyggligt pris.
Det är så förbännät roligt med en riktig kamera!
Äntligen kan man få de effekter man vill ha!
Är det någon som har tips eller synpunkter på fotoskolor runtom i landet?
Funderar på att gå en och behöver lite info.
Errhm.. en annan sak.
Kan man ladda ner manualen till 350D på eng el sve från Canons hemsida någonstans?
Tyska är så träligt att ta sig igenom...
Cool att du tycker det, för det var min tanke. Bilden ska "bara vara" liksom.JKay skrev:2272871Lite fräkkt med Sv/V...det förmedlar en känsla och form istället för innehåll.
Tjusigt MikkE!!
Är dom tagna i färg och sen konverterade till Sv/V?
NAJS!! Känns väldigt bra med sv/v till de bilderna!MikkE skrev:2272851En mkt kort fotosession med Martin (www.martinfmx.com) innan han vurpade efter ett trick. Klarade sig bra som tur var då han ska showa inorrn
Tänkte köra på ett svart/vitt tema denna gång. Dirtjump one har fått rejält ändrade kontraster........
Cool, bara säga till när du fått lite form på sidanPanos skrev:2273214MikkE: Förstasidan ser kalasbra ut
Själv så har jag en annan sida på gång www.panosfoto.com
Men är inte igång för tillfället...den är under uppbyggnad. Få se
när den kommer upp
/Panos
TackNursey skrev:2272084Jag blir mållös..igen
Det är väl individuellt vad som tilltalar olika människor med foton..men dina TILLTALAR mig
xyx skrev:2273403Använder någon av er polarisationsfilter?
Tänker att det kan vara riktigt trevligt vid just fotografering av bankörning på soliga dagar.
twinner skrev:Jag använder det alltid, mest för att frambringa riktigt på hiimmel..
Typ..
xyx skrev:2273535Just denna mättnad gillar jag skarpt.
Newbiefråga dock: Tar polarisationsfiltret mycket ljus? Så att om man har ett billigare objektiv, blir man extra lidande?
xyx skrev:2273535Just denna mättnad gillar jag skarpt.
Newbiefråga dock: Tar polarisationsfiltret mycket ljus? Så att om man har ett billigare objektiv, blir man extra lidande?
Tackar grabbar. Planen fotade jag i vintras med min KM7D.Panos skrev:2273461Riktigt snyggt Markus
FIIIINTwoofes skrev:2274303Tog denna bild på Eilean Donan Castle i skottland nu när jag var iväg i maj/juni. Panorama gjort av 4bilder.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|