Diskutera Digital Fotografering här

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
twinner skrev:
2338851 Superfina bilder Karl. Lånade du Mark ll igen eller har du tjackat?

Har inte lämnat tillbaka den.. :D
Det var pga fotojobbet som jag lånade den som backupkamera..
 

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Thundercat skrev:

Fin bild, jag blir lite ledsen av den.
Syns ju att han inte passar in. Han ska ju ligga i högt gräs på en savann.
Bra fångat!

/Karl
 

Hygge

Smurf
Gick med
5 Oct 2004
Ort
Gingri
Hoj
Lifan LF125-T6
Jag fotade lite mc körning igårkväll, det var sent och mörkt... testade lite högre iso tal, hur är detta?? Här hade jag flax som en tokig och lyckades trycka av precis när fotogrannen smällde av sin blixt.. Skuggan faller åt fel håll.. ser lite kul ut.. / Fredrik
 

Bifogat

  • IMG_5582.jpg
    IMG_5582.jpg
    109 KB · Visningar: 80

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Hygge skrev:
2340665 Jag fotade lite mc körning igårkväll, det var sent och mörkt... testade lite högre iso tal, hur är detta?? Här hade jag flax som en tokig och lyckades trycka av precis när fotogrannen smällde av sin blixt.. Skuggan faller åt fel håll.. ser lite kul ut.. / Fredrik

Vilket flyt! :)
Snyggt komponerat.
 

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
twinner skrev:
2341108 Ha!! Jag fick ett CF,sandisk 512 kort i lådan idag:=) snabbt gick det. Tack Canon

Gött, det är bra att ha som reserv.
 

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Nyköping (enstaberga
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
Va svårt det ska vara att välja ny digitalkamera. Har ledsnat på min nu och skulle vilja ha en ny. Fotar rätt mycket hojåka (enduro/cross), cykling, datorbyggen mm och skulle vilja ha en bra kamera för ca 4-5 tusen. Finns det någon som har lust att hjälpa mig att hittta rätt i djungeln bland kameror? Efter att ha kollat in många bilder i denna tråd har man blivit mer o mer sugen på att börja fota lite mera, har lekt lite med min kamera men den är för gammal nu hehe vill ha en ny!
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Tommy_86 skrev:
2342415 Va svårt det ska vara att välja ny digitalkamera. Har ledsnat på min nu och skulle vilja ha en ny. Fotar rätt mycket hojåka (enduro/cross), cykling, datorbyggen mm och skulle vilja ha en bra kamera för ca 4-5 tusen. Finns det någon som har lust att hjälpa mig att hittta rätt i djungeln bland kameror? Efter att ha kollat in många bilder i denna tråd har man blivit mer o mer sugen på att börja fota lite mera, har lekt lite med min kamera men den är för gammal nu hehe vill ha en ny!

En kompaktkamera eller Systemkamera? Kompakt är ju bra om du vill stanna just runt 5000kr, systemare vill du bara tjacka mer saker till och det rinner snabbt iväg. Gör dina klipp på Tradear.se eller Ebay
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Hygge skrev:
2340665 Jag fotade lite mc körning igårkväll, det var sent och mörkt... testade lite högre iso tal, hur är detta?? Här hade jag flax som en tokig och lyckades trycka av precis när fotogrannen smällde av sin blixt.. Skuggan faller åt fel håll.. ser lite kul ut.. / Fredrik


Grymt Hygge:tummenupp :yoparty
Ljuset är kanon tycker jag:)
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Tommy_86 skrev:
2342415 Va svårt det ska vara att välja ny digitalkamera. Har ledsnat på min nu och skulle vilja ha en ny. Fotar rätt mycket hojåka (enduro/cross), cykling, datorbyggen mm och skulle vilja ha en bra kamera för ca 4-5 tusen. Finns det någon som har lust att hjälpa mig att hittta rätt i djungeln bland kameror? Efter att ha kollat in många bilder i denna tråd har man blivit mer o mer sugen på att börja fota lite mera, har lekt lite med min kamera men den är för gammal nu hehe vill ha en ny!

Skulle jag sälja min systemkamera skulle det bli en sån här direkt Canon PowerShot S3 IS
http://www.dpreview.com/news/0602/06022111canons3is.asp

hade S2an tidigare och det var en kanonkamera:tummenupp
 

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Nyköping (enstaberga
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
twinner skrev:
2342428 En kompaktkamera eller Systemkamera? Kompakt är ju bra om du vill stanna just runt 5000kr, systemare vill du bara tjacka mer saker till och det rinner snabbt iväg. Gör dina klipp på Tradear.se eller Ebay

Sitter och funderar över det ja med, en systemkamera blir ju somsagt lite större o släpa på och man vill säkert köpa flera dyra saker till dom hehe.

WestW skrev:
2342561 Skulle jag sälja min systemkamera skulle det bli en sån här direkt Canon PowerShot S3 IS
http://www.dpreview.com/news/0602/06022111canons3is.asp

hade S2an tidigare och det var en kanonkamera:tummenupp

Verkar vara en fin kamera :tummenupp
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Tommy_86 skrev:
2343024 Sitter och funderar över det ja med, en systemkamera blir ju somsagt lite större o släpa på och man vill säkert köpa flera dyra saker till dom hehe.



Verkar vara en fin kamera :tummenupp

Köp:tummenupp
BTW.. Kör du nåt på Svansta eller är det fulåka i groparna?
 

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Nyköping (enstaberga
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
twinner skrev:
2343409 Köp:tummenupp
BTW.. Kör du nåt på Svansta eller är det fulåka i groparna?

Jo sitter faktiskt o funderar om man ska slå till på den kameran hmm att det ska va så svårt hehe :huvet

Jag kör både på svansta o sen i en grop där jag har fått tillstånd att köra :tummenupp
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Tommy_86 skrev:
2343419 Jo sitter faktiskt o funderar om man ska slå till på den kameran hmm att det ska va så svårt hehe :huvet

Jag kör både på svansta o sen i en grop där jag har fått tillstånd att köra :tummenupp

Ahaaa. Jag bor i Stigtomta så vi är nästan grannar.



BILDER>>>>>>>>>>>>> http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129995

Markus%20Foto%20(2).jpg
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Jag försökte ge mig på lite annat än hojar idag. Det slutade med att jag åkte till Lomma och fotade Kitesurfers!
Inte helt lätt och min utrustning var begränsande med tanke på att dom befann sig så långt ut. :huvet

Men lite blev det! http://www.jkay.se/foto/kite060801
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top