Babar
bromskloss
JKay skrev:
Stiliga kort!!
JKay skrev:
Tack tack!!Babar skrev:2495477Stiliga kort!!
JKay skrev:2495679Tack tack!!![]()
Framförallt så spara man en massa pengar på att fota digitalt. Pengar som man kan lägga på att köpa nya leksaker till kameran istället.CJ900RR skrev:2495040Hehe nä det är ju sant. Men jag är ju nöjd med min gamla Canon EOS100 (analog) fortfarande, så jag tror oxå att jag kommer att bli nöjd. Ska bli skönt med en digital systemkamera. Är så trött på att inte veta vilka bilder som blev bra innan framkallningen![]()
Väntar fortfarande på den bara. Postens tracking-system säger att den anländer imorgon, så då vet jag vad jag ska göra i helgen![]()
Esquire skrev:2496033
Grattis, din kamera kommer att ligga på ett företagscenter hela helgen för sortering och vidare transport till ditt uthämtningsställe.![]()
Om han redan har ett kolli-id så brukar det gå bra att använda det också om man ska hämta ut grejjer.Babar skrev:2496058Om han inte valt avisering via sms. Då är det bara hämta direkt paketet anländer till utlämningsplatsen.![]()
Babar skrev:2496004Kör du med stativ/ben på de bilderna eller är det frihand?
Paradoxy skrev:2496628Som den glada amatör jag är så tycker ju jag att det är skithäftigt med vatten + lång slutartid.
Går det att få till snygga sånna bilder utan stativ?
Jag har väntat på paket tidigare så jag vet hur det går tillEsquire skrev:2496136Om han redan har ett kolli-id så brukar det gå bra att använda det också om man ska hämta ut grejjer.
Det jag menade var att om man beställt grejjer man ser fram emot att få hem och de ska komma på fredagen så brukar de ha en förmåga att bli liggande över helgen innan de kommit fram till uthämtningsstället..![]()
Surt om du skulle blivit sittandes hela helgen med kamera men utan minneskort.CJ900RR skrev:2497018Dum som jag är glömde jag dock att beställa ett compact flash kort så jag tvingas nog att åka till Netonnet i Borås så fort jag har hämtat ut den![]()
Torkel skrev:2496105Hörde jag Pentax? En K10D är beställd, nu ska det lekas ordentligt!
Hehe japp! Men det löser sig. Netonnet har öppet till 20Esquire skrev:2497241Surt om du skulle blivit sittandes hela helgen med kamera men utan minneskort.![]()
cyberphoto, jag tog kitet med 16-45 zoomen och sen köpte jag 50-200 också, samt polarisationsfilter och UV-filter. Har för mig att det slutade på 15600 kr totalt. Ett jämrans polarisationsfilter 67 mm kostar 644 kr! Är man knäpp eller?Mheel skrev:2497434Jag har också beställt en K10D. Var beställde du?
//Mheel
Torkel skrev:2497796cyberphoto, jag tog kitet med 16-45 zoomen och sen köpte jag 50-200 också, samt polarisationsfilter och UV-filter. Har för mig att det slutade på 15600 kr totalt. Ett jämrans polarisationsfilter 67 mm kostar 644 kr! Är man knäpp eller?
Kungen skrev:2505145jag går i valet och kvalet mellan sigma 70-200 f2.8 och Nikkor 70-200 f2.8 VR
någon som har erfarenhet av dessa ?
nikkoren kostar typ 20 papp.
vad kostar sigman ?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!