WestW skrev:
Vet du om det funkar med 2500mAh batterier i våra kameror? 1500 är original batteriet på.
Ja det stod i annonsen på ebay om jag inte minns fel:=)
Förresten,när du köpte ditt 70-210 så fick du det jävligt billigt för det jag bevakar nu är redan uppe i EUR 331,99
med 1 dag kvar,det förra gick ju för över 400Euro.
Ska nog bjuda på Taronet,11 timmar kvar och 350EU för tillfället.Det var en recension där det sas att den var lika skarp som 28-75mm 2.8 Tamron,då kan det ju knappast bli fel
Kajkyl,precis en sån sida med recensioner jag letat efter:=) Fotosidans är inte så komplett.Recensioner är ju det enda man kan gå på.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Satt och bjöd lite på Tamronet....Helt otroligt,varje gång jag höjde hann nån annan före,så jag slängde in 400 euro på 1 gång,nu är det iofs 10 timmar kvar men.....
Alltså jag står som High bidder på 371 fast jag slängde in 400,kommer jag ligga kvar tills nån går över 400? alltså det aktuella priset är ju 371euro,men är det bara jag som vet att jag lagt 400?
Var det för att nån annan gjort likadant som jag inte han bjuda förra gången? man slänger ju in 1 euro åt gången.