Har du provat filma med ditt 50mm 1,8?
Btw: Är lite kluven vilken butik man ska handla i, var hos fotokungen för ca 4mån & inhandlade en pryl. Var förbi dem bara för att cykelcity ligger i närheten av dem. Fick ett svalt intresse när jag var där inne, kände inte riktigt det där kulattduärhärvadvilldutittapå känslan. Kanske skulle låta Kungsholmfoto få en chans också? Ev kommer det inhandlas ett st dyrare sak snart.
Nix, dels inte riktigt vare sig hunnit eller hittat nå kul att filma, och dels föredrar jag nog att fota med kameran
Men självklart kommer jag nog leka lite
Jag fick bra support på Fotokungen när jag köpte en 430EX, hade den en månad och sen ville byta mot en 580EX II, det var inga som helst problem. Nån väska har jag köpt där också, och då va de helt ok att prova runt med kameran. Men visst, lite löpande band-princip med kunderna är det. Japan Photo har jag inte varit in till på söder faktiskt, trots att jag bor närmare dom än Fotokungen. Kungsholmsfoto va väl helt ok också, förutom att han rekommenderade uv-filter och motljusskydd till just min glugg, som att det var väldigt speciellt att man hade de till 50 1.8 och att alla andra hade det också. Jojo, säljare!
Hittills har Rajala varit trevligast, enda smolket i bägaren var väl att dom schablade lite med betalningen när jag köpte min 7D där, men i övrigt är dom både trevliga och duktiga