Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Fotosidan gillar jag, även om det som på alla forum finns anala tomtar som alltid skall ha sista ordet.

Men sorterar man lite så

Fotosidan gillar jag, även om det som på alla forum finns anala tomtar som alltid skall ha sista ordet.
Tack för reklamen, och fotandetBläddrade lite i min sida & kunde inte låta bli att lägga upp denna. Visst är lite sen att trycka av så den hinner inte vara centrerad men Jäklavilken skärpa man kan få med Canon 100-400. Bilden är tagen med Hoztic utr & tagen på Hoztic!
310mm
1/200
Hittade lite tid att kolla igenom bilder från i sommar, hittade en som jag är rätt nöjd med, kritik på den tack.
F10
1/160
iso100
159mm (70-200)
edit: vete fanken hur man lägger i stor bild sen uppdateringen, högerklick "view image" funkar iaf..
![]()
Varför ska du lägga upp en så härlig bild när det är en halvmeter snö och -9 ute för?Hittade lite tid att kolla igenom bilder från i sommar, hittade en som jag är rätt nöjd med, kritik på den tack.
F10
1/160
iso100
159mm (70-200)
edit: vete fanken hur man lägger i stor bild sen uppdateringen, högerklick "view image" funkar iaf..
![]()
Fast orsaken till det stavas ju testosteron, och är inte direkt unik för Fotosidan...Fotosidan är skoj. En riktigt fin bild med bra komposition, tekniskt ren och ett bra motiv kan få 0-3 kommentarer medans en bild tagen helt i auto med blixt rakt på motivet som är en naken fet medelålderskärring som skrevar, ålar sig och visar upp muttan får 30-40 kommentarer om hur "underbar och skön" bilden är.
Det finns dock en hel del bra bilder där. Prata bara inte med folk där.
Jag förstår vad du menar. Fast det var inte bara storleken jag reagerade över. Bilden verkade även få en del skador av den typen som blir när man använder en kraftig komprimering för att spara plats. Originalbilderna låg på strax över 400kb har jag för mig, men drogs ner till bara strax över 60kb.och ja det tycks vara svårt att få stora bilder sen Vbulletin uppdaterades,
Jag tror inte du gått in på det tidigare, men visst är det så bra så man direkt måste sälja sitt gamla 70-200/2,8 och köpa nya versionen istället?70-200 2,8 II
Fast orsaken till det stavas ju testosteron, och är inte direkt unik för Fotosidan...När killar reggar sig här så dör hej-tråden rätt fort, när en brud reggar sig så blir det 3-siffrigt antal inlägg första dygnet
Edit: Jag såg en bild där för några år sen, en hoj i en kurva på bana, och en av kommentarerna var att det var en snygg bild, men vad gjorde däcken i bakgrunden, dom tillförde ju inget till bilden! Vi har alla lite olika fokus på hur vi ser världen![]()
Jag skaffa 70-200 II i höstas, och är sjukt nöjd. Bytte iofs från 70-200 4.0 men vilken skillnad!
Fotosidan är skoj. En riktigt fin bild med bra komposition, tekniskt ren och ett bra motiv kan få 0-3 kommentarer medans en bild tagen helt i auto med blixt rakt på motivet som är en naken fet medelålderskärring som skrevar, ålar sig och visar upp muttan får 30-40 kommentarer om hur "underbar och skön" bilden är.
Det finns dock en hel del bra bilder där. Prata bara inte med folk där.
vad va största skillnaden?
hade du samma hus?
2,8 blir det nog med fan vet om jag har råd med en II.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|