aauuuwwww.. den va tung!
Släpper aldig in dörrnasare numera....o framför allt aldrig när jag är bakfull*10 en söndaförmiddag
aauuuwwww.. den va tung!
Min första & enda Ducati, 900SS.
Trång, stenhård, allmänt jobbig.....
Helt riktigt, ska vara 2004.Väldigt tveksam till det..
9-5 fanns inte då, utan det måste varit en 9000 han köpt om det var en aero..
Hur många Hk/Nm har i bilen om han trimmat den för över 150K och vilka har gjort det?
Inte alla som vill visa att bilen kostar flis eller går bra, sånt drar till sig buset.hade det inte varit lättare att köpa en mer "trimmad" originalbil från början![]()
Rent generellt verkar det vara väldigt många som gör dåliga affärer på SAAB?
Det ringer en klocka i mitt huvud...
Vi har en Saab 9000 -97, 30 000 mil.
Går dagligen minst fem mil till jobbet, besiktigad i måndags utan anmärkning.
Knappt någon rost. Salt och lerkonserverad.
Kan tid och plats klassas som ett dåligt köp?
Iallafall, hade en träff med skolan (distansstudier, vi träffas en gång i månaden, mer eller mindre nödvändigt) och vi skulle till ett skogsbestånd i Blekinge. Det var så långt borta att vi var tvungen att ta båt till nån ö där vi även skulle sova. Eftersom det bara fanns ett vandrarhem på ön som hade mat så blev det ju en middag där. Höst, kallt, blåsigt, dyrt, 80% bussåkande genom leriga grusvägar och jag lärde mig fan ingenting. Allt under 2 långa dagar som jag bara längtade hem på och hatade allt som hade med skolan att göra.
Tror jag la 1500kr på det + bilresa t/r Halmstad-Växjö. 2000kr jämt kan vi säga, som för en student är heeela jävla summan man har att leva för varje månad.
Du lärde dig att är inte så jävla roligt här i livet. Inte bara supa och slöa vid skolbänken som många studenter tror![]()
Haha, och särskilt tungt blir det när man pluggar distans och njuter maximalt av det fria livetLivet är tufft och skolbänk får jag själv stå för. Man blir bara slö och dum i huvudet av att plugga helt enkelt. Dyyyrt är det också, rena rånet!
![]()
Haha, och särskilt tungt blir det när man pluggar distans och njuter maximalt av det fria livetLivet är tufft och skolbänk får jag själv stå för. Man blir bara slö och dum i huvudet av att plugga helt enkelt. Dyyyrt är det också, rena rånet!
![]()
Köpte för flera år sen en OBH Nordica Big Popper, en popcornmaskin som bara användes 2 ggr för det var så jäv-a jobbigt att rengöra den. Fanskapet står i nåt skåp i köket och bara tar plats, blir förbannad nu när jag tänker på den så imorrn åker den till soptippen!!
Länge leve micropopcorn!!
Netgear hemmaserver för en tusenlapp.
Stoppade i 2x 250 GB och fyllde med data, tog två dygn. Inget kunde läsas tillbaka, de få filer som gick att öppna såg ut som matteformler mixat med polska. Formaterade diskarna och laddade igen - samma resultat.
Netgear fick stänga forumet på hemsidan, tusentals skrev om hur usel burken är.
Sparar den tills någon öppnar museum för världens sämsta dataprylar.
Jepp!Äre den som ser ut som en brödrost
Jepp!
Fanskapet använder något obskyrt operativsystem utvecklat av NASA och alla data formateras för detta, kan inte återställas med något annat![]()
Dessutom har jag sett burken - då den lanserades - installerad som backup till styrsystem för ventilation etc. i industrier.Japp, stämmer bra, det är mer än en familj som har förlorat hela sitt digitala liv i en sån burk..
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |