Vsundelin skrev:Här är mitt garage....eller någonting liknande...
Söder skrev:Garage?!
Har man inte kärleken innomhus???
Miss_Orchidee skrev:JO jo jag menar det!!! förjävligt att behöva stå ute och frysa när man kan stå såhär varmt ock skönt istället
bebbe skrev:Så du fick tag i ett garage tillslut Ser ju helt ok ut
Miss_Orchidee skrev:Det där är i bortre delen av våran matsal, morsan fick ge med sig helt enkelt! fast nu får jag inte mecka... det är lite tråkigt, men jag kan ju plocka bort det jag ska fixa till och ta ner det i källarn...
jobbigt när man ska polera ramen
bebbe skrev:Mmmm.......... blir ju en hel del att plocka bort Kan nog även kallas för meka Snäll morsa du har förresten! Min morsa tillät mig att ha hojen inne i mitt rum när jag bodde hemma men i köket/matsalen, det hade hon aldrig gått med på
Miss_Orchidee skrev:Med tanke på att mitt rum ligger ovanför en trappa på typ 27 steg... så lite tungt kanske, numera bor jag i matsalen
När vi skulle köra in den så hade batteriet laddat ur sig... så vi fick putta upp 230 kg för först en trappa på 10 steg, och sen en till.... gisses vad jag var trött efter det
bebbe skrev:Men det känns gött när den väl är inne, eller hur Är ju inget direkt mc väder nu ändå. Körde hoj till jobbet idag, gick inte så bra. Gick av i korsningen vid VolvoRA. Knäckte kopplingshandtaget och fick lite ont i kroppen, inget brutet dock (tror jag ). Inget bra väder att köra och sladda i (var tydligen lite is mitt på vägen )
bebbe skrev:Men det känns gött när den väl är inne, eller hur Är ju inget direkt mc väder nu ändå. Körde hoj till jobbet idag, gick inte så bra. Gick av i korsningen vid VolvoRA. Knäckte kopplingshandtaget och fick lite ont i kroppen, inget brutet dock (tror jag ). Inget bra väder att köra och sladda i (var tydligen lite is mitt på vägen )
Marulc skrev:Det märkte jag inte var ute och körde idag oxå. Det var mycket konstigt med tanke på att tempen har legat på 4-5 plus idag. Tråkigt att höra.
att tillägga: körde ute vid volvo idag oxå.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari