NR:7 skrev:ja då har vi lite bilder på mitt lilla garage, det är under upp byggnad och saknar vissa grejer som inte är färdigställda en nu.
det som skall göras är att måla klart hela och fixa trycklufftslangar så man kan hämmtalufft vart man en är i garaget. sen skall det givetvis in med en mc lyfft.
//7aan
jo man tackar det blir nog bra när det blir klart skall ut med pappas räser cykel och så skall 125an och stunt scootern bort så in med nya grejer.. Längtar till lyften och ny hoj kommerCanton skrev:så ska de se ut !
du har i alla fall fin hoj..MotardFighter skrev:Jag känner mig tvungen att visa upp mitt plejs oxo då... håll tillgodo trots den dåliga kvaliten på bilderna (mobil kameran)...
philsson skrev:fattar fortfarande inte varför folk ska skymma reggplåtar på säljannonser. vadå är grejerna stulna?.. man vill ju ringa fordons bla bla och kolla fackta ju..
Tycker bara de ser mistänksamt ut men domflästa gör de :S
"gammalt" inlägg av mig. Har fått en helt annan uppfattning om detdär den senaste tiden. Surt att det ska behöva vara så.flipm0de skrev:jag fick min stulen 2 dagar efter att jag satte in annons på blocket...
Bomanrd skrev:Det ska synas att man har varit i garaget
Vart la jag nu skiftnyckeln?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras