Ditt j*vla as!!!!

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Hoj
Supeduke -07
Måste avreagera mig lite!!! (med största sannolikhet läser personen inte detta)

Ditt j*vla as! :mad: Låt f*n mina grejer vara. :arsele Jag skall skinnflå dig med ett strykbräde om jag får tag på dig. Skall f*n sätta mig på balkongen med bössan och vänta...Ser jag dig eller någon som dig som försöker nånting knäpper jag dig på fläcken.........

Nu så...känns lite bättre eller inte. Anledningen till urladdningen? Blev av med min R6:a låst med dubbla skivbromslås. I ett låst flerbilsgarage. (jaja skulle ha låst fast den med en kätting värdig att ankra titanic med men det gjorde jag inte). Den/dom j*vlarna snodde kapellet och depåstödet med...Ingen är heligt numera. Idioterna blir fräckare och mervåghalsiga. Fan nu måste jag ta tag i försäkringsbolag och skit som kommer att tjafsa och inte kommer jag se röken av varken hoj eller pengar till en ny på hela sommaren. Vad fan skall jag göra i sommar nu då?! :huvet Ähhh nu skiter jag i det här dra åt helvete... :argpådato

Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Ktm Superduke 990
:pangihuve e den enda medicin
som verkligen hjälper mot dessa
idioter som inte kan ge fan i andras
ägodelar.. :machinegu
lider me dig!!!

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
Just det en förankring i marken med en rejäl kätting genom bakhjul, ram.
När man läser om dom som blivit av med sina hojar på detta forumet så är hojarna ofta låsta med diverse lås, men sällan förankrade i någonting.

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Hoj
Supeduke -07
Racercukel skrev:
2182765 Just det en förankring i marken med en rejäl kätting genom bakhjul, ram.
När man läser om dom som blivit av med sina hojar på detta forumet så är hojarna ofta låsta med diverse lås, men sällan förankrade i någonting.

Enda problemet är att man inte räknar med att nån skall ta sig in i ett garage där man behöver en elektronisk tag för att komma in. Endats de personer på samma garageplan kan komma in....

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Ja det är sjukt att folk inte kan se skillnad på ditt och mitt...

Lider med dig.

Mvh Fredric

dread

Wenna
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
Honda CBR600RR -05 (stunt)
Lider med dig mannen, men jävligt bra att du skriver om det för jag är själv från Luleå och när nån blir av med hojjen i stan hajjar man till att man nog är lite för oförsiktig med att låsa hojjen själv. Hädanefter ska jag fan svetsa fast hojjen...

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Blev själv av med min och kompisens ZX-9r ett bevakat parkeringsgarage. Men mitt försäkringsbolag(If) var snabba att betala ut pengar bara det var registrerat hos Polisen. Kompisens hoj hittade senare strippad nere i landet. Min kom aldrig fram. Rullar säkert i något baltland nu.
Bara beklaga :(
Skottpengar på tjuvar borde införas.

/Anders

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
grrrrrr !!!!!!!

:mad:

ILLA ILLA ILLA......

:gnissla lider med dig... trött man blir på dessa jävla idioter.. käna ihop era egna pengar som de flesta av oss gör i stället!!!! :huvet

svin....

lycka till med bolaget nu! :7peta

Zodiakalljus

Zodiakalljus är det rätta ljuset
Gick med
21 May 2006
Hoj
Honda CBR 125
hmmm!

fyyyy faaan säger ja! Om någon skulle vilja skjuta den personen/personerna, som har så förbannat svårt att hålla sina äckliga fingrar i styr från andras ägodelar, så skulle ja mer än gärna stå för patronerna... :kulspruta

Jag som säkert många andra lider med dig, och Jag hoppas VERKLIGEN att du får tag på den skyldige!

Spray

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Hoj
Cagiva
En sån härdad klass 3 kätting kanske hade räddat dig. Är det någon som vet hur det är att köra med tex. vinkelslip i en härdad klass 3 kätting? Klippsäker, jovisst. Men "Slipsäker" ?

Har kollat lite på lås, verkar som om det bästa vore ett rejält klass 3 lås med klass 3 kätting som man förankrar runt bakhjulet samt runt nått stabilt. + ett sånt skivbromslås med integrerad lägessensor (larm) och integrerad kätting, runt nån lyktstolpe. Då jävlar! :p

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Spray skrev:
2182889 En sån härdad klass 3 kätting kanske hade räddat dig. Är det någon som vet hur det är att köra med tex. vinkelslip i en härdad klass 3 kätting? Klippsäker, jovisst. Men "Slipsäker" ?

Har kollat lite på lås, verkar som om det bästa vore ett rejält klass 3 lås med klass 3 kätting som man förankrar runt bakhjulet samt runt nått stabilt. + skivbromslås med lägessensor (larm) plus kätting på framhjulet runt lyktstolpe. Då jävlar! :p
En sån kätting är slipsäker i ca 25sekunder... Har prövat.
Står hojen i garage med el är stöldtiden kort...

Spray

Ny medlem
Gick med
18 May 2006
Hoj
Cagiva
Man ska med andra ord dra ur proppen till garaget när man inte ska vara där.

Finns det nån slags slipmaskin som är batteridriven och som kan jämföra sig med en nätdriven vinkelslip i prestanda?

Mahti

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
en blåvit
Kahobe skrev:
2182897 En sån kätting är slipsäker i ca 25sekunder... Har prövat.

vet någon om butikerna fått in fler nya abus skivbromslås med larm ännu?

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Kahobe skrev:
2182897 En sån kätting är slipsäker i ca 25sekunder... Har prövat.

men det LÅTER! mycket dessutom. samt att det ändå tar 25sek mer. :fakta

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...