Homo skrev:2183315
gps så man kan se vart hojen tar vägen om den helt plötsligt skulle försvinna
Var kan man köpa sånna grejor?
Homo skrev:2183315
gps så man kan se vart hojen tar vägen om den helt plötsligt skulle försvinna
Det finns mera sofistikerade medel dvs tystare. Ingen som noterat de små gassvetsutrustningar med engångsflaskor som finns? Så små att de går ner i en plastkasse.Quaya skrev:2183390Köra med vinkelslipen i 25 sekunder.... då vaknar t.o.m jag!..
Kahobe skrev:2183800Det finns mera sofistikerade medel dvs tystare. Ingen som noterat de små gassvetsutrustningar med engångsflaskor som finns? Så små att de går ner i en plastkasse.
En sådan användes vid en stöld i mitt garage av en EU-moppe, låst med 2 st klass 3 kedjor.
Norqen skrev:2183802Amen shit, jag bor ju oxå på bergnäset, brukar lämna min olåst utan för huset. Ska nog börja hålla den låst nu.
Trodde faktiskt Bergnäset var en av de stadsdelar i Luleå man kunde vara lite säkrare på.
Hoppas att det löser sig fort för dig så du inte är utan hoj hela sommaren
Craven skrev:2184793Vette fan vad som hänt i området...Hade inbrottsförsök i min gamla bil veckan innan. Grannen har avstryt 4 ! ! ! ! inbrott när hon stått och rökt på balkonget sent på kvällarna. Skall fan flytta ärifrån...NYSS!!!
Spray skrev:2182889En sån härdad klass 3 kätting kanske hade räddat dig. Är det någon som vet hur det är att köra med tex. vinkelslip i en härdad klass 3 kätting? Klippsäker, jovisst. Men "Slipsäker" ?
Har kollat lite på lås, verkar som om det bästa vore ett rejält klass 3 lås med klass 3 kätting som man förankrar runt bakhjulet samt runt nått stabilt. + ett sånt skivbromslås med integrerad lägessensor (larm) och integrerad kätting, runt nån lyktstolpe. Då jävlar!
Norqen skrev:2183802Amen shit, jag bor ju oxå på bergnäset, brukar lämna min olåst utan för huset. Ska nog börja hålla den låst nu.
Trodde faktiskt Bergnäset var en av de stadsdelar i Luleå man kunde vara lite säkrare på.
Hoppas att det löser sig fort för dig så du inte är utan hoj hela sommaren
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |