Djurplågare i Luleå....

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ärretta
timm skrev:
2494113 Håller med dig, Lion! Ingnoreralistan är däremot en rolig funktion. :tummenupp
Menar du att det finns ett sätt att slippa alla hans jävla arroganta, idiotiska och helt meningslösa inlägg?
Jag tål fan inte människan.....:argpådato

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
10K...jag är frestad att ange mig själv.

PS. Man skall vara snäll mot igelkottar.

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
Lion skrev:
2494214 Menar du att det finns ett sätt att slippa alla hans jävla arroganta, idiotiska och helt meningslösa inlägg?
Jag tål fan inte människan.....:argpådato
Känns totalt offtopic det här, men ja; det blir en slags censur.
Gå in på någons profil och ungefär i mitten i den orange-gula listen finns "Lägg till användaren på ignoreralistan". Då ser det ut som på bilden i forumet sedan.

Tillbaka till tråden, det här kan bli intressant. SH har väl löst en del problem förr. :yoparty

Bifogat

• spaz.gif
    spaz.gif
    54 KB · Visningar: 93

Erik_G

Guest
eriksson- skrev:
2494207 ska nog ringa och fråga befälhavaren aftonbladet hade snackat med och frågat var det har skett rum.. och jag är i ton-åren så jag lär nog få höra en del.. SEN DÅ JÄVLAR!!!

Bra initiativ!

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ärretta
timm: Tack för vägledningen!

Till trådskaparen och andra värdiga SH-medlemmar som följer denna tråden:
Ber om ursäkt för offtopicen, kunde bara inte hålla mig längre....

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
jävla ungjävlar, hoppas nån skär av dom ballen. såna sadistungar ska rensas ut direkt. dom flesta som plågar djur som barn blir psykopater o mördare o annat patraskt som vuxna så kastrera dom o spärra in dom

eriksson-

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ingen, Bil: Audi A4 -02
okej jag har fått reda på i vilket område men vet fortfarande inte vilka det är. ska snoka mer i det! om nån undrar så är det på björkskatan ( runt snövägen) det har ägt rum så idioterna bor säkert där omkring!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Lion skrev:
2494262 timm: Tack för vägledningen!

Till trådskaparen och andra värdiga SH-medlemmar som följer denna tråden:
Ber om ursäkt för offtopicen, kunde bara inte hålla mig längre....

Det e lugnt... gör inte om det bara för då jeflar :mad:

Vilka jävla praktmongon... vafan e det för fel på folk. Fan om jag skulle få tag på en sådan jävla djurplågare. Fan vad upprörd jag blir!!

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
eriksson- skrev:
2495888 okej jag har fått reda på i vilket område men vet fortfarande inte vilka det är. ska snoka mer i det! om nån undrar så är det på björkskatan ( runt snövägen) det har ägt rum så idioterna bor säkert där omkring!
Fortsätt snoka!:tummenupp

:machinegu :kulspruta :whip :smasha :cdevil

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Håller med ovanstående, vad är det för djävla inavelsbarn som ens kommer på idén till något sådant här?! Skulle gladeligen utdela flertalet slag med slägga om jag stötte på dem eller andra som finner det underhållande att plåga djur :mad: :mad: :mad::argpådato

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol

Gabor

Guest
bonny skrev:
2496921 Det är ju trots allt bara igelkottar vi pratar om!:pannkyss

Nästa gång är det en kattunge, någon pensionärs lille hund, sen ett annat barn, sen ut på stan å testa om det är lika kul på en vuxen, typ DIG...

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Gabor skrev:
2497022 Nästa gång är det en kattunge, någon pensionärs lille hund, sen ett annat barn, sen ut på stan å testa om det är lika kul på en vuxen, typ DIG...
Misstänkte att någon skulle reagera så här men vad jag menade var om Ni på fullt allvar menar att ett par igelkottars hälsa är det största och allvarligaste problemet i Sverige? Statisktisk så tar ca 5 personer livet av sig idag och en hel hög med kvinnor misshandlas av sina män och en hel hög med udda barn mobbas i skolan. Vore det inte bättre att lägga våra begränsade resurser på det istället???:va

Sedan ser jag en stor skillnad på att plåga en människa och en igelkott!

Å din ananlys om att det börjar med en igelkott och slutar med en människa har heller inget forskningsmässigt stöd.

Ska vi sedan se rent kognitivt på det så är de empatiska delarna av hjärnan inge fullt utvecklad förrän runt 20 års ålder så det finns, trots allt, hopp även för dessa individer!

Men för tydlighetens skull: Jag stöttar inte beteendet, ogillar det t.o.m. men det finns annat som upprör mig mer.

Trevlig helg!:pannkyss

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
bonny skrev:
2497140 Misstänkte att någon skulle reagera så här men vad jag menade var om Ni på fullt allvar menar att ett par igelkottars hälsa är det största och allvarligaste problemet i Sverige? Statisktisk så tar ca 5 personer livet av sig idag och en hel hög med kvinnor misshandlas av sina män och en hel hög med udda barn mobbas i skolan. Vore det inte bättre att lägga våra begränsade resurser på det istället???:va

En igelkott har ju inte gjort något ont. En misshandlad kvinna har säkert käftat emot eller något sånt.

Äh, jag skoja bara! :pannkyss

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Kuritas skrev:
2497152 En igelkott har ju inte gjort något ont. En misshandlad kvinna har säkert käftat emot eller något sånt.

Äh, jag skoja bara! :pannkyss
Vadå inte gjort något ont?? Har du en aning om hur många bakterier och andra äckliga småkryp dem har på sig? Sprider säkert en massa sjukdomar, sötheten är bara ett kamouflage!:kulspruta

eriksson-

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ingen, Bil: Audi A4 -02
äääh dom är gulliga att se på :) nu har jag fått med mig några som kan hjälpa till att spöa idioterna. men tyvärr inte fått reda på vad dom heter..

Interceptor

Wheelie addict
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Harley Davidson Night Train -07
bonny skrev:
2496921 Det är ju trots allt bara igelkottar vi pratar om!:pannkyss

"Bara" ???
Har man inte mer vett i huvudet utan ägnar sej åt sådan dårskap ska de kanske få känna hur skönt det måste vara att bli spetsad, det kanske vore ett bra sätt i avskräckande syfte..."öga för öga om..etc " om du känner till det gamla tricket.
nästa gång kanske det står "bara en skåning.."
Framförallt, ut med bild på idioterna som sysslar med djurplågeri o annnan brottslighet.

Henken

Guest
eriksson- skrev:
2497395 äääh dom är gulliga att se på :) nu har jag fått med mig några som kan hjälpa till att spöa idioterna. men tyvärr inte fått reda på vad dom heter..

Lugna ner tonårshormonerna en aning. Man spöar inte folk för att de plågat en kotte, man spöar folk för att de spiller öl på en!
Fast det är väl som vanligt, en massa snack & lite handling bakom orden

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...