Menar du att det finns ett sätt att slippa alla hans jävla arroganta, idiotiska och helt meningslösa inlägg?timm skrev:2494113Håller med dig, Lion! Ingnoreralistan är däremot en rolig funktion.
Jag tål fan inte människan.....
Menar du att det finns ett sätt att slippa alla hans jävla arroganta, idiotiska och helt meningslösa inlägg?timm skrev:2494113Håller med dig, Lion! Ingnoreralistan är däremot en rolig funktion.
Känns totalt offtopic det här, men ja; det blir en slags censur.Lion skrev:2494214Menar du att det finns ett sätt att slippa alla hans jävla arroganta, idiotiska och helt meningslösa inlägg?
Jag tål fan inte människan.....
eriksson- skrev:2494207ska nog ringa och fråga befälhavaren aftonbladet hade snackat med och frågat var det har skett rum.. och jag är i ton-åren så jag lär nog få höra en del.. SEN DÅ JÄVLAR!!!
Lion skrev:2494262timm: Tack för vägledningen!
Till trådskaparen och andra värdiga SH-medlemmar som följer denna tråden:
Ber om ursäkt för offtopicen, kunde bara inte hålla mig längre....
Fortsätt snoka!eriksson- skrev:2495888okej jag har fått reda på i vilket område men vet fortfarande inte vilka det är. ska snoka mer i det! om nån undrar så är det på björkskatan ( runt snövägen) det har ägt rum så idioterna bor säkert där omkring!
HönaPower skrev:2493752
Att göra detta mot NÅGOT djur ligger utanför mitt förstånd.
Jag utfäster härmed en belöning på 5.000:- spänn ur egen ficka för namn på någon av dessa små satar!
Vad fan händer egentligen??
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,895040,00.html
bonny skrev:2496921Det är ju trots allt bara igelkottar vi pratar om!
Misstänkte att någon skulle reagera så här men vad jag menade var om Ni på fullt allvar menar att ett par igelkottars hälsa är det största och allvarligaste problemet i Sverige? Statisktisk så tar ca 5 personer livet av sig idag och en hel hög med kvinnor misshandlas av sina män och en hel hög med udda barn mobbas i skolan. Vore det inte bättre att lägga våra begränsade resurser på det istället???Gabor skrev:2497022Nästa gång är det en kattunge, någon pensionärs lille hund, sen ett annat barn, sen ut på stan å testa om det är lika kul på en vuxen, typ DIG...
bonny skrev:2497140Misstänkte att någon skulle reagera så här men vad jag menade var om Ni på fullt allvar menar att ett par igelkottars hälsa är det största och allvarligaste problemet i Sverige? Statisktisk så tar ca 5 personer livet av sig idag och en hel hög med kvinnor misshandlas av sina män och en hel hög med udda barn mobbas i skolan. Vore det inte bättre att lägga våra begränsade resurser på det istället???
Vadå inte gjort något ont?? Har du en aning om hur många bakterier och andra äckliga småkryp dem har på sig? Sprider säkert en massa sjukdomar, sötheten är bara ett kamouflage!Kuritas skrev:2497152En igelkott har ju inte gjort något ont. En misshandlad kvinna har säkert käftat emot eller något sånt.
Äh, jag skoja bara!
bonny skrev:2496921Det är ju trots allt bara igelkottar vi pratar om!
Interceptor skrev:2497458nästa gång kanske det står "bara en skåning.."
eriksson- skrev:2497395äääh dom är gulliga att se på nu har jag fått med mig några som kan hjälpa till att spöa idioterna. men tyvärr inte fått reda på vad dom heter..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|