KGK
1200
Är du säker på att han är din far..?
han kanske har många fler halvbrorsor än han tror.
Är du säker på att han är din far..?
Hur jävla dålig är man inte på att underhålla sitt objekt om man efter 10 år varken får lapa kisse eller få en spontan avsugning
Skulle upskatta en drulleförsäkring som utlöser efter 9 månader om en "olycka" skulle inträffa.
Vi är utseendemässigt väldigt lika så det är väldigt hög sannolikhet. Inte för jag bryr mig värst mycket om det var han som befruktade morsan. Det är han som pröjsat för min uppväxt och haft tålamod med mina dumheter.
Alltså, som man/kille måste man förvänta sig en viss nivå på sin partner och det har inget att göra med huruvida man är dålig eller inte.
MEN det kan även vara den flottiga doften som är omöjlig att få bort som gör att objektet surar ner sig. Jag vet, jag har själv bakat pizzor men nu efter sisådär 10 år så har doften börjat avta
Att det här ämnet inte diskuterats tidigare begriper jag inte!
Fatta vad med pengar man skulle kanna tjäna om man startade ett försäkringsbolag med en sådan försäkring...
Till och med jag skulle nog kunna vara villig att försöka igen om en sådan försäkring fanns!
Man försäkrar på sin snor rika farbror, gold diggers are true until death så att sägaJag tror inte att du skulle tjäna några pengar på att försäkra såna saker, återbetalningskraven skulle ju kunna bli orimliga. Förutom det så skulle premien bli så hög att de flesta skulle skenförsäkra.. hur går det till i det här fallet
Du har helt klart en poäng i det du skriver men till mitt försvar vill jag säga att det finns kvinnor som gillar den doften!
Frågan till dig är om du skulle vilja teckna en sådan försäkring eller har de tio åren redan förflutit och du är lika rökt som en sik
importerade brudar, premien på dom kan bli dyr
Vi är utseendemässigt väldigt lika så det är väldigt hög sannolikhet. Inte för jag bryr mig värst mycket om det var han som befruktade morsan. Det är han som pröjsat för min uppväxt och haft tålamod med mina dumheter.
Med tanke på din avatar borde din far vara Edvard Munch?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |