Dolda fel försäkring på flickvänner, fruar m.m.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hur jävla dålig är man inte på att underhålla sitt objekt om man efter 10 år varken får lapa kisse eller få en spontan avsugning :va
Måste man vara hantverkare för att kunna ta hand om samt renovera sina objekt?
10 år liksom, då är det ju knappt inbott.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Hur jävla dålig är man inte på att underhålla sitt objekt om man efter 10 år varken får lapa kisse eller få en spontan avsugning :va

Alltså, som man/kille måste man förvänta sig en viss nivå på sin partner och det har inget att göra med huruvida man är dålig eller inte.
Något måste man ju få för alla dollars man plöjer ned i damen. :fakta
Sen kan det för någon olycklig broder redan inträffa efter två år och det är därför den här typen av 10-årig försäkring skulle sitta som en smäck.

Vad som sen händer efter 10 år är totalt ointressant för då har man ändå ledsnat.

Skulle upskatta en drulleförsäkring som utlöser efter 9 månader om en "olycka" skulle inträffa.

Bra synpunkt! :tummenupp

Last edited:

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Vi är utseendemässigt väldigt lika så det är väldigt hög sannolikhet. Inte för jag bryr mig värst mycket om det var han som befruktade morsan. Det är han som pröjsat för min uppväxt och haft tålamod med mina dumheter. ;)

Med tanke på din avatar borde din far vara Edvard Munch? :krama

Pizzabagarn

Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
En viktig sak ni singelkillar bör tänka på som ett led i er undersökningsplikt är att kontrollera morsan grundligt för tjejerna blir oftast som sina mödrar! Bara ett tips alltså!
Själva kontrollen har inget med det sexuella att göra om hon inte är en skitsnygg Milf vill säga för då är det bara att åka tills dess att draken blir blå!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Alltså, som man/kille måste man förvänta sig en viss nivå på sin partner och det har inget att göra med huruvida man är dålig eller inte.

Ehh, jo det är ju precis vad man kan säga. Precis som när du låter bli att serva din Bmw *med vinge på bakluckan så klart samt angeleyes* och gnäller över att lyftarna rasar på den...

MEN det kan även vara den flottiga doften som är omöjlig att få bort som gör att objektet surar ner sig. Jag vet, jag har själv bakat pizzor men nu efter sisådär 10 år så har doften börjat avta :Bugar

Pizzabagarn

Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
MEN det kan även vara den flottiga doften som är omöjlig att få bort som gör att objektet surar ner sig. Jag vet, jag har själv bakat pizzor men nu efter sisådär 10 år så har doften börjat avta :Bugar

Du har helt klart en poäng i det du skriver men till mitt försvar vill jag säga att det finns kvinnor som gillar den doften!
Frågan till dig är om du skulle vilja teckna en sådan försäkring eller har de tio åren redan förflutit och du är lika rökt som en sik :D

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Att det här ämnet inte diskuterats tidigare begriper jag inte! :va

Fatta vad med pengar man skulle kanna tjäna om man startade ett försäkringsbolag med en sådan försäkring...
Till och med jag skulle nog kunna vara villig att försöka igen om en sådan försäkring fanns! :tummenupp

Jag tror inte att du skulle tjäna några pengar på att försäkra såna saker, återbetalningskraven skulle ju kunna bli orimliga. Förutom det så skulle premien bli så hög att de flesta skulle skenförsäkra.. hur går det till i det här fallet:confused:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag tror inte att du skulle tjäna några pengar på att försäkra såna saker, återbetalningskraven skulle ju kunna bli orimliga. Förutom det så skulle premien bli så hög att de flesta skulle skenförsäkra.. hur går det till i det här fallet:confused:
Man försäkrar på sin snor rika farbror, gold diggers are true until death så att säga :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Du har helt klart en poäng i det du skriver men till mitt försvar vill jag säga att det finns kvinnor som gillar den doften!
Frågan till dig är om du skulle vilja teckna en sådan försäkring eller har de tio åren redan förflutit och du är lika rökt som en sik :D

Jaja, du kom på varför jag är negativt inställd mot en sån försäkring :mad: Den hade slutat gälla i augusti i år :(

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Här finns business hör jag! Åka runt och besiktiga flickvänsprospekt åt folk, provknulla och ge omdömen.

Kunden står för resekostnader, preventivmedel och kostnaderna för att lägga upp filmerna på webben.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
importerade brudar, premien på dom kan bli dyr:näsblod

Aaron

Exilkuban
Gick med
9 May 2003
Hoj
2008 Aprilia RSV1000R
Vi är utseendemässigt väldigt lika så det är väldigt hög sannolikhet. Inte för jag bryr mig värst mycket om det var han som befruktade morsan. Det är han som pröjsat för min uppväxt och haft tålamod med mina dumheter. ;)

Det är ju det som räknas så.. :)

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Om man skenförsäkrar bruden på farsan då? Kan man bli nekad ersättning om FB inte tror att det är farsan som är ägaren utan nån annan?

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Borde vara som vid nyanställning eller köp av begagnad bil.
Man kollar väl alltid med tidigare arbetsgivare / brukare i minst 2 led. :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...