Donken Onsdagen den 14/3

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Här ere faan ingen bantning....3 dubbel blir perfekt...:tuttar

Kommer du med :hoppa :yoparty Kuuuul..kan någon få dit Roger o Inger har inte sett dom. Det är Rogers födelsedag idag han blir 43 :tungan

:peta Man kan komma utan hoj, som Nörsi redan påpekat!

Dä går finfint att komma utan hoj :brynad men se vibrationerna gör det ju så dejligt att det går alldelles kanon att komma PÅ hojen också :nicka:tuttar

Last edited by a moderator:

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Kommer du med :hoppa :yoparty Kuuuul..kan någon få dit Roger o Inger har inte sett dom. Det är Rogers födelsedag idag han blir 43 :tungan

Vi gratta han på skitsnack...han kunde inte komma onsda..skulle på hockey..tror han spelar veteran hockey nu..när han blir såååå gammal..å skyller på att nån unge ska spela..eller tränas.. :huvet

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Vi gratta han på skitsnack...han kunde inte komma onsda..skulle på hockey..tror han spelar veteran hockey nu..när han blir såååå gammal..å skyller på att nån unge ska spela..eller tränas.. :huvet

Såg det där GAMMEL NINJA......
MEN om jag är gammal så är ju DU....hmmmmmm LASTGAMMAL....

caz

Popcornansvarig
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
XJ Diversion 600 - Letar efter en R6 från ~ 03
Förlåt om jag verkar dum men jag är nykomling och undrar, vad gör ni på donken på onsdagar... Innan jag tog kortet så lade man alltid märke till att det var mkt cyklar utanför donken.

Är det bara äta och umgås som gäller, eller åks det en sväng oxå?? Undrar inte bara över nu på onsdag utan alla onsdagar, även mitt i somamren dvs.

Om det åks en sväng, är det olika nivåer på de som åker så man har en chans att haka på??

Nyfiken och sugen...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ful-Quote mode on: Nu ljuger du allt lite va?:arsele

Bobo din päls!!:FU

Förlåt om jag verkar dum men jag är nykomling och undrar, vad gör ni på donken på onsdagar... Innan jag tog kortet så lade man alltid märke till att det var mkt cyklar utanför donken.

Är det bara äta och umgås som gäller, eller åks det en sväng oxå?? Undrar inte bara över nu på onsdag utan alla onsdagar, även mitt i somamren dvs.

Om det åks en sväng, är det olika nivåer på de som åker så man har en chans att haka på??

Nyfiken och sugen...

På onsdag är stora hojåkardan för många, det ordnas gruppkörningera av olika storlekar på alla sidor om stan efter jobbet. När dessa är till ända är det kutym för många att samlas på Donken och träffas, sedan är det ofta avfärd till tex Skogskyrkogårds- samt Tyresörakan vid 22-tiden där en massa galningar anordnar spontan motorcirkus tills polisen kommer. Det ör en folkfest med grillar och flera hundra pers som strömmar till från bostadsområdena. Pubertalt men kul tycker jag,

Det har varit likadant sedan 80-talet, fast då drog vi till Kistarakan istället för Tyresö, och huvudnumret var dragracing mellan de mest trimmade hojarna.

/J

Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ja, när du säger sådär blev jag genast lite lugnare, åk hoj du ;)

Jag överväger men jag tror bekvämligheten tar överhand.'

-@

Har farbror blivit gammal? Dags att diskutera pensionsförsäkringar ?:)

Last edited:

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
CRAP!
Nu när man haft onsdagen att se fram emot så ska man självklart få feber och ont i halsen :mad:
Får se om jag är tillräckligt kry för att palla mig upp till stan.

Spara en bulle till mig om jag inte dyker upp :Bugar

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT

Dä går finfint att komma utan hoj :brynad men se vibrationerna gör det ju så dejligt att det går alldelles kanon att komma PÅ hojen också :nicka:tuttar

Att de går o komma utan hoj förstår jag, men komma PÅ hojen??
Låter lite dirty.. :tungan

Dyker upp med vibrerande hoj, i maj hoppas jag..

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Jag tar iaf hojen till jobbet imorgon, sen får vi se om det blir Golden Hooters för mig eller inte. :tuttar :D

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
JAg tog bågen till jobbet imorse :D skööönt med nya varma handskar vill jag lova :) Försten o marksyna utanför donken!

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
:yoparty
Jag kommer till Donken idag ändå. Måste ju komma in i sommarkänslan.
Dock med bil, då jag har mina kids:rullandeu denna vecka.
Så jag kommer dit med bil och två hojtokiga ungar. :)
Vad gör man inte för att träffa er alla glada.:tungan

Nöörsii: Hoppas du bakat mycket bullar/kakor nu?? har mina barn förtur på dessa. ;)

Synes ikväll. :tummenupp

Elfie

ligger gärna för pengar!
Gick med
23 May 2004
Hoj
GSX-R 600 *KRASHAD* // Suzuki Intruder 1400 *GLIDARE*
Kan det vara bättre väder ute? :D Jag kommer iaf med min gixxer o V&H röret

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras