om du har körkort ser jag inga problem med det.
jag har de, snart måste bli av med helvetsmaskinen först sen ska jag tvinga ut pimpen till sothoran så man kan övningsköra lite snart..
om du har körkort ser jag inga problem med det.
Varför svara du inte i telefon, ditt skäggluder? Var utanför ditt jobb för en timme sen och suktade efter kaffe....
Nee! Ännu en myt! Inga ringar i öronen heller
Men det borde kanske heta herr höger...
J
TAck för välkommandet
Hahaha övergrillad spädgris, låter ju inte så bra. Var ute igår o pressade min luktade ju också lite småbränd när jag stannade
Vad har jag missat om vänsterhänta?
VFR & SR spelar inte i samma division.
Wihiiii! Ja jävlar bara att läsa denna tråd får ju tempen att stiga 5 C! Nu luktar det sommar/vår onsdagar igen !
Till och med i Kiruna smäter snön! Säkert 2 plus idag. Denna tråd är ett riktigt vår tecken !
Nä nu fan vill jag hem från lapphelvetet, inte ens skoter har man fått köra..
Ha det så jävla great nu på onsdag allihopa nya som gamla !
Pallra dig hem nu..glassnivån i Stockholmstrakten är heeeeeelt ur balans..du måste jämna ut den NU!!!!
Vi kanske skulle byta hojar ngn gång inför inför kamerorna då, du ser ju alltid välekiperad ut i ditt spejsade skinnställ din gearhead
Hoppas du iaf inte kör med den tråkiga originalljuddämparen, de låter ju så vacker de där tvåventilarna om man sätter på ngt roligare. Även om det är omoget...
Vänsterhänt var en omskrivning för bögar för länge sedan. Musikalisk var ett annat.
jag har de, snart måste bli av med helvetsmaskinen först sen ska jag tvinga ut pimpen till sothoran så man kan övningsköra lite snart..
Hrmf, där bak har jag aldrig legat!
Det beror mest på att den förbannade helvetes cpmagsjukan som jag och sonen hade förra veckan nu återfinns i frugans och dotterns ägo....jag är så j-a trött på skiten
Inte på jobbet mao, utan VAK...vård av kex alltså.
Pallra dig hem nu..glassnivån i Stockholmstrakten är heeeeeelt ur balans..du måste jämna ut den NU!!!!
shiiiriiiin, du täker la inte ta hojjen till donken en onsdagkväll i mars, det är halt!!
-@
Halt? Vardå?
Men faaaaaaan..måste jag baka 3dubbel sats? Trodde inte hela världen skulle komma är det ingen som bantar för att komma i stället? *hoppas*
Men faaaaaaan..måste jag baka 3dubbel sats? Trodde inte hela världen skulle komma är det ingen som bantar för att komma i stället? *hoppas*
Men faaaaaaan..måste jag baka 3dubbel sats?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|