Donken Onsdagen den 14/3

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Varför svara du inte i telefon, ditt skäggluder? Var utanför ditt jobb för en timme sen och suktade efter kaffe....:arsele

Det beror mest på att den förbannade helvetes cpmagsjukan som jag och sonen hade förra veckan nu återfinns i frugans och dotterns ägo....jag är så j-a trött på skiten :huvet
Inte på jobbet mao, utan VAK...vård av kex alltså.

OJAK

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Mille
TAck för välkommandet :)
Hahaha övergrillad spädgris, låter ju inte så bra. Var ute igår o pressade min luktade ju också lite småbränd när jag stannade :lol :lol

Var det dig jag gjorde tummen upp för vid Tallkrogen? Jag körde också Aprilia :tummenupp

I så fall måste jag säga att tvåtakts-doften enbart tilltalade! :tungan

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Ahh Old Times Is Back!

Wihiiii! Ja jävlar bara att läsa denna tråd får ju tempen att stiga 5 C! Nu luktar det sommar/vår onsdagar igen !

Till och med i Kiruna smäter snön! Säkert 2 plus idag:). Denna tråd är ett riktigt vår tecken !

Nä nu fan vill jag hem från lapphelvetet, inte ens skoter har man fått köra.:huvet.

Ha det så jävla great nu på onsdag allihopa nya som gamla !:yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Wihiiii! Ja jävlar bara att läsa denna tråd får ju tempen att stiga 5 C! Nu luktar det sommar/vår onsdagar igen !

Till och med i Kiruna smäter snön! Säkert 2 plus idag:). Denna tråd är ett riktigt vår tecken !

Nä nu fan vill jag hem från lapphelvetet, inte ens skoter har man fått köra.:huvet.

Ha det så jävla great nu på onsdag allihopa nya som gamla !:yoparty

Pallra dig hem nu..glassnivån i Stockholmstrakten är heeeeeelt ur balans..du måste jämna ut den NU!!!! :D

njelger

Guest
Vi kanske skulle byta hojar ngn gång inför inför kamerorna då, du ser ju alltid välekiperad ut i ditt spejsade skinnställ din gearhead ;)

Jag har faktiskt blivit stoppad av polisen för att de trodde jag stulit hojen eftersom skinnstället var för fint för en sån hoj. :tummenupp :tummenupp

Hoppas du iaf inte kör med den tråkiga originalljuddämparen, de låter ju så vacker de där tvåventilarna om man sätter på ngt roligare. Även om det är omoget...:näsblod

nej, men inte så högljudd heller..... mest för formen såklart :D

Vänsterhänt var en omskrivning för bögar för länge sedan. Musikalisk var ett annat.

"bra på färger"
:tungan

jag har de, snart :rolleyes: måste bli av med helvetsmaskinen först sen ska jag tvinga ut pimpen till sothoran så man kan övningsköra lite :näsblod snart.. :gnissla

då är svaret "snart" :tummenupp

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Det beror mest på att den förbannade helvetes cpmagsjukan som jag och sonen hade förra veckan nu återfinns i frugans och dotterns ägo....jag är så j-a trött på skiten :huvet
Inte på jobbet mao, utan VAK...vård av kex alltså.

Va fan? Fortfarande? Det blir karantänläge för dig på Onsdag, vi lovar att vinka till dig på andra sidan Sveavägen...Har du tur får du sällskap av MC-Polisens finest, dom brukar ju gilla att häcka på den sidan...;)

Skämt åsido, hoppas dom kryar på sig kvickt...

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Åkte bulten idag, den verkade sopad. Och så blev det en semla med varm mjölk och kanel i Rosenhill, jumi. Det blir nog Donken på hoj på Onsdag.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Men faaaaaaan..måste jag baka 3dubbel sats? :D Trodde inte hela världen skulle komma ;) är det ingen som bantar för att komma i stället? *hoppas*

Det är lungt, jag kan banta, behöver få in arslet i ett par riktiga brallor lagom till säsongen, det var för stort senast (jävla bredd/längdförhållanden :huvet ).

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Men faaaaaaan..måste jag baka 3dubbel sats? :D Trodde inte hela världen skulle komma ;) är det ingen som bantar för att komma i stället? *hoppas*

Bantar inte då stället blivit för stort över vintern.. :confused:
Men kan ändå inte komma då hojen ligger i molekyler i garaget,
hade inte räknat me vår ännu...:huvet

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...