Målsättningen lr snarare förhoppningen är ju att få igång hojen någon gång under säsongen. Den börjar ju inte föränns i Maj för en gubbe som en annan
Vill ju inte ha grus på vägen lr en massa otympliga kläder.
Sakletarjakten har varit hyfsat framgångrik. Man vet ju aldrig om man gör rätt då man väger beg mot nytt bara. Fördelarna med nytt är ju uppenbara då dom ju levereras lackerade. Har ju haft tron att det ska gå att göra billigare med beg. Men därtill kommer ju en del jobb samt att hitta hantverkare till det som man inte kan själv. MÅLA! lr SVETSA. Men det är ju ett nöje i sig, annars så skulle man ju inte hålla på med en sådan här gammal hoj som man gör. Och att summera något i slutet vad det gäller pengar känns ju inte aktuellt heller då det alltid kostar mycket mer än vad man tror.
Men det är det värt!!!
Och i övrigt så kan jag ju tillägga att den inte kommer att vara original längre då allt är på plats enligt min digra lista, men orginell kanske.
Färgen tänker jag iaf behålla enligt förebilden, iaf så här långt
Btw ska du behålla ekerhjulen? Tänkte på att du ju med den nya motorn kommer att käka RRRR hojar på löpande band (dom första metrarna) vid rödljusen
/Uffe
PS Önskar att man hade ett garage som ditt, hade ju underlättat en del DS