Nyteknik
Bannad
Har registrerat ett konto men förstår inte hur jag lägger upp filer...CorbenDallas skrev:Eller så lägger du upp filen på www.sendthisfile.com och ger oss länken sen...
Har registrerat ett konto men förstår inte hur jag lägger upp filer...CorbenDallas skrev:Eller så lägger du upp filen på www.sendthisfile.com och ger oss länken sen...
Von Vettet skrev:När man talar om Rossi får man beakta en total naturbegåvning. När Rossi fick chans att köra schumachers andra bil och lyckades med bedriften att endast vara 3 sekunder långsammare än schumi själv på den aktuella banan.Detta var hans första sittning i en F1 bil, och därtill hör att han var 0.7 sek snabbare än wirdheim. Måste vara ett slag i ansiktet på vår svensk som vigt sitt liv åt race på 4 hjul. Här kommer en kille som knappt vet hur man växlar och redan på första repan är snabbare.....
Ingen slår rossi,så enkelt är det!!!
När du loggat in ser du lite olika fält.Nyteknik skrev:Har registrerat ett konto men förstår inte hur jag lägger upp filer...
Perfekt!CorbenDallas skrev:När du loggat in ser du lite olika fält.
From: din egen emailadress
recipient: den du ska skicka till. I det här fallet är det väl enklast att du skickar till dig själv. Det som skickas är en länk där man sen kan tanka ner filen från.
Subject: låt den vara bara.
Där det står File 1, klicka på Browse-knappen. nu får du upp ett fönster där du letar upp var din fil ligger nånstans o sen klickar du open.
Nederst hittar du en knapp som heter SendThisFile.
KLicka på den o filen är på G. när den är uppladdad så får du ett mail till adressen du knappade in i recipient.
Använd inte hotmail dock för där dyker mailen inte upp.
Hänger du med?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |