KaliZ skrev:Hur sjutton får man fram konsollen i Doom 3??? Jag har testat alla kombinationer på tangentbordet känns det som.
/KaliZ
altgr+§ har jag för mig. eller bara §.
KaliZ skrev:Hur sjutton får man fram konsollen i Doom 3??? Jag har testat alla kombinationer på tangentbordet känns det som.
/KaliZ
/KaliZ
Jorrd skrev:CTRL+ALT+(knappen till vänster om siffran "1", inte "1"an på numpaden utan "det vanliga stället")
Skalman skrev:det är den som är §
Gixxer-Anders skrev:Hur absurt mycket kräm kräver spelet eg..
Har P4 3Ghz, 512 ram, radeon9600 256MB, XP home.... Ändå hackar det något fruktansvärt..
Väl, det lirar hyffsad på pojkens dator med samma prylar, frånsett prollen (xp2500)PollySmurf skrev:och jag som har en ADM XP 2600+ barton, 9600 pro, 512 mb @ 400mhz.. kommer nog inte o flyta
El Presidente skrev:Har kört fet-fast o snart så kommer mina knogar hälsa på t-bordet.......HÅRT!!
Är på en level som heter Alpha Labs Sector 4 och där ska man hoppa till en plattform som går runt runt hela tiden.
Har nu savat så jag ska ta det sista språnget/hoppet till den sista dörren i det rummet.
Har nu hoppat 423421 gånger i dagarna tre så nu är mitt tålamod riktigt jevvla på upphällning!
Ngn vänlig själ som vill berätta vad tricket är?
Ska man stå på räcket som omgärdar den roterande plattformen när man hoppar??
Finns ngn form av "super-jumps"??
Eller kan man springa extra fort så man får mera sats??
Hjäääääääääääälp...
Gixxer-Anders skrev:Kör ju 640x480... skiter sig iaf..
Biturbo skrev:Har oxå problem med att datorn hänger sig.. Och det är inte prestandaproblem...
Trist...
El Presidente skrev:Ett litet tips...
Surfa in på http://www.omegadrivers.net/, tanka hem rätt drivrutiner och VOILA, skiten funkar!
Jorrd - TACK!!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |