Doom III

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
eisbaer skrev:
Yea right. Jag har fan kört 15 banor redan.

Det kommer komma en boss och du kommer tro att det är slutbossen. Tyvärr var det inte så, efter den misstänkte slutbossen har du fortfarande ca 20% kvar.
Delta är låååååångt bak :död

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Wiseguy skrev:
I vilken ordning kommer banorna ?
Vilken är den sista ?

Vill du verkligen veta sista banan? :tråkad
Nåja, jag skriver den ett stycke ner.

Primary Excavation Area

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
eisbaer skrev:
Kommer man inte till Hell?

Jo och sen Excavation Area, som för övrigt måste vara det snyggaste kapitlet i spelet! Mars underground med lava som rinner, stenar som man sparkar iväg, sol som skymmer genom plåtluckor. GRYMT! :yoparty

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
eisbaer skrev:
Men du skrev att det var 70% kvar efter Delta Labs? Ere så.. Då lägger jag ner.

Tycker du ska fortsätta, du har ett par bossar kvar.
Jag har namngett dem efter karatäriska drag, du har dödat: Spiderman, Rocketgang och har Wheelieman framför dig!
Man ska inte spela ifall man inte VILL, ta en dags break och återvänd till det när du känner för att spela. :)

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Quaya skrev:
Half-Life 2 är inte släppt ännu! det kommer knäcka allt.

Betan gav inte samma intryck på mig som Doom III betan gav när den kom, och ja det var den senaste versionen av HL2 betan jag körde :)
CS2 verkar inte heller bli så supersnyggt man trodde :död

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Kan någon hjälpa mig? Varför kan jag inte lira spelet? Jag kan lira 99% av alla andra spelen med hög upplösning men när jag spelar detta, så går det bra men när jag ser nya ställen så hackar det nått otroligt ca 10sekunder.

2,4 GHz
512 ram
Asus Radeon 9600XT 128mb

osv

Edit: Jag kör på 800x600

Last edited:

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Quaya skrev:
Kan någon hjälpa mig? Varför kan jag inte lira spelet? Jag kan lira 99% av alla andra spelen med hög upplösning men när jag spelar detta, så går det bra men när jag ser nya ställen så hackar det nått otroligt ca 10sekunder.

2,4 GHz
512 ram
Asus Radeon 9600XT 128mb

osv

Edit: Jag kör på 800x600

1. Läs tipset jag drog på sida 3 i tråden.
2. Sätt level of detail på Medium
3. Ta bort mer och mer tills det slutar hacka.

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jorrd skrev:
1. Läs tipset jag drog på sida 3 i tråden.
2. Sätt level of detail på Medium
3. Ta bort mer och mer tills det slutar hacka.

Funkar omega drivrutinerna till mitt grafikkort också då? Vill inte riskera att något går snett för då blir det ett sånt jävla liv här i familjen.

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Quaya skrev:
Funkar omega drivrutinerna till mitt grafikkort också då? Vill inte riskera att något går snett för då blir det ett sånt jävla liv här i familjen.

Jadå de funkar, men jag sa fel sida, menade sida 5 högst upp :3freak

Ifall du är grön på datorer, drivisar etc så låt bli att installera Omega, det kräver lite vetande :)

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Quaya skrev:

ATI har släppt en "doom3-beta-hotfix" driver till Radeon-korten som lär hotta kortet en del. Jag har installerat den utan problem, men eftersom jag inte bänkkörde den innan så vet jag inte exakt hur mycket fortare det gick. Men det blev bättre. Den finns på http://www.ati.com/support/infobase/4547.html

Sen så har jag märkt att jag tjänar ca 10fps på att stänga ner dc++ när jag kör D3.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
RoLLER skrev:
NI MÅSTE SKÄMTA MED MIG!? FINNS DET?! HAR DET KOMMIT?!

Detta är ett av årets absolut största nyheter i mina ögon & öron!!! Nu ställer jag av R1'an och lirar Doom III.

Jag e ju gammal tävlingsmänniska i genren http://www.eyeballers.com Titta under members där så hittar nu grundaren. Mr RoLLER himself.

Nu återstår bara frågan.... Hur F*N får man tag på det!?!?!??!?!

Finns det nån god själ här som kan hjälpa mig kanske. Jag har Bostream SCREAM så jag kan tanka sketasnabbt!

// [EYE]RoLLER

Nu vill inte jaga vara sådan, men om du nu tycker det är så oerhört bra så kanske du skulle köpa det?

:kulspruta

R1-Freddan

Legitimerad fortåkare...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -00
Den där drivrutinen 4.9 blabla.. e den till XP eller? Tänkte bara kolla så man inte sabbar hela datorn hehe..

ski_extreme

Hojlös
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Inte nu :-(
R1-Freddan skrev:
Den där drivrutinen 4.9 blabla.. e den till XP eller? Tänkte bara kolla så man inte sabbar hela datorn hehe..

Du får välja operativ när du ska tanka ner den... iallafall var det så när jag tankade mina drivare sist

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
R1-Freddan skrev:

Den ska såvitt jag förstår vara till XP ja. Eftersom det är en Beta lämnas inga garantier dock, men den funkade bra för mig, och jag kör XP. Den har, till skillnad från de andra drivisarna, ingen option att välja operativsystem vid nerladdning utan den är som den är helt enkelt. Men filen heter wxp-w2k-DOOM-HOTFIX-8-05.....(etc).exe så det är nog en 2k/xp-drivis :D

Edit: 1 cyberdemon killed. Ahhhhhhhhh....alldeles i slutet finns det en secret där man kan ladda ner en PDA från Id om man vill läsa tackmeddelanden och sånt. Bara så ni vet.

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Hilfe bitte,

Har kört fast i Alpha Labs...Kom fram till den härna Hydrocon-mojängen, men sen kräver nästa dörr högre säkerhetsklassning än jag har. Det nämns 2 gubbar som har det, men var hittar jag deras PDA:er? Eller ska jag inte ens in där?

Tycker spelet var en besvikelse. :( Inget märkvärdigt, bara ännu ett i raden av alla FPS. Men man måste väl ha ett ATI-kort för 5000 spänn för att det ska komma till sin rätt..

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...