Jorrd skrev:Du har mycket kvar, ca 70% kvar!
Yea right. Jag har fan kört 15 banor redan.
Jorrd skrev:Du har mycket kvar, ca 70% kvar!
eisbaer skrev:Yea right. Jag har fan kört 15 banor redan.
Wiseguy skrev:I vilken ordning kommer banorna ?
Vilken är den sista ?
eisbaer skrev:Kommer man inte till Hell?
eisbaer skrev:Men du skrev att det var 70% kvar efter Delta Labs? Ere så.. Då lägger jag ner.
Plåtniklas skrev:Ett av dom absolut bästa spelen genom tiderna. Alla kategorier.
Quaya skrev:Half-Life 2 är inte släppt ännu! det kommer knäcka allt.
Quaya skrev:Kan någon hjälpa mig? Varför kan jag inte lira spelet? Jag kan lira 99% av alla andra spelen med hög upplösning men när jag spelar detta, så går det bra men när jag ser nya ställen så hackar det nått otroligt ca 10sekunder.
2,4 GHz
512 ram
Asus Radeon 9600XT 128mb
osv
Edit: Jag kör på 800x600
Jorrd skrev:1. Läs tipset jag drog på sida 3 i tråden.
2. Sätt level of detail på Medium
3. Ta bort mer och mer tills det slutar hacka.
Quaya skrev:Funkar omega drivrutinerna till mitt grafikkort också då? Vill inte riskera att något går snett för då blir det ett sånt jävla liv här i familjen.
Quaya skrev:Funkar omega drivrutinerna till mitt grafikkort också då? Vill inte riskera att något går snett för då blir det ett sånt jävla liv här i familjen.
RoLLER skrev:NI MÅSTE SKÄMTA MED MIG!? FINNS DET?! HAR DET KOMMIT?!
Detta är ett av årets absolut största nyheter i mina ögon & öron!!! Nu ställer jag av R1'an och lirar Doom III.
Jag e ju gammal tävlingsmänniska i genren http://www.eyeballers.com Titta under members där så hittar nu grundaren. Mr RoLLER himself.
Nu återstår bara frågan.... Hur F*N får man tag på det!?!?!??!?!
Finns det nån god själ här som kan hjälpa mig kanske. Jag har Bostream SCREAM så jag kan tanka sketasnabbt!
// [EYE]RoLLER
R1-Freddan skrev:Den där drivrutinen 4.9 blabla.. e den till XP eller? Tänkte bara kolla så man inte sabbar hela datorn hehe..
R1-Freddan skrev:Den där drivrutinen 4.9 blabla.. e den till XP eller? Tänkte bara kolla så man inte sabbar hela datorn hehe..
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |