Drömmande köpare!

ATI

I.F.T.N.T.N.F.S.
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
En
INFO!

Intressant tråd det här blev!!

Min åsikt: Rasist är man om man tycker att en annan människa har mindre värde pga exempelvis hudfärg. Man är inte rasist bara för att man inte gillar vissa människor. På sin höjd kan det kallas för att man är fördomsfull och eventuellt drar alla över samma kam. Jag är så jävla trött på att många människor med utländsk bakgrund direkt använder "rasistvinklingen" så fort någon "vågar" kritisera dom eller invandrarpolitiken som sådan. Lägg ner!
Har själv invandrar bakgrund, så försök inte ens... :D

PS. En tjuv är som sagt en tjuv och skall dömas till livstid i elektriska stolen med svag ström och avbrott endast för frukost, lunch, middag och toalettbesök DS. (ja, jag är allvarlig) :notme

Peace!

Last edited:

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
men för fan!
alla har vi fördomar, turk som svensk.....skäms inte för att säga att jag HAR fördomar mot invandrare....men tror att en turk skulle ha minst lika mycket fördomar om 10% av deras befolkning skulle bestå svenskar/norskar/danskar/finländare osv.

ATI

I.F.T.N.T.N.F.S.
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
En
Hammet skrev:
men för fan!
alla har vi fördomar, turk som svensk.....skäms inte för att säga att jag HAR fördomar mot invandrare....men tror att en turk skulle ha minst lika mycket fördomar om 10% av deras befolkning skulle bestå svenskar/norskar/danskar/finländare osv.

Så är det :fakta

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Mavve skrev:
Klart vi har, det är oseriösa köpare som inte vet vad de vill ha.

750RR

Jävligt iriterande är dom iaf, skulle vara spöstraff på såna :kulspruta :mad:

:)

Mavve

Guest
Re: INFO!

ATI skrev:
PS. En tjuv är som sagt en tjuv och skall dömas till livstid i elektriska stolen med svag ström och avbrott endast för frukost, lunch, middag och toalettbesök DS. (ja, jag är allvarlig) :notme

Peace!

:lol :lol :lol :rofl :rofl :tummenupp :tummenupp :tummenupp

750RR

Mavve

Guest
John Holmes skrev:
Jävligt iriterande är dom iaf, skulle vara spöstraff på såna :kulspruta :mad:

:)

Njaaaa.... man kan kolla på dem förvånat och fråga om de skall ha bilen på allvar. Och har de inga pengar ska man förlöjliga dem.
Jag har förlöjligat en hel del och blir rätt bra sura :D

Tur att man oftast haft med sig en doberman vid varje tillfälle man sålt en bil :p

750RR
haha, förrsten, nån som märkt att våra fina invandrare är mer ädda för hundra än oss svenskar(säger jag med utländska föräldrar)?
NER MED KÄRNKRAFTEN, ANVÄND FLYKTINGSTRÖMMEN ISTÄLLET :rofl

conno

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Såld
Gildemeister skrev:
Sen kan man ju alltid fråga en polis som jobbar med sk MC relaterade brott vad han tycker om det.

Fattar inte riktigt vad du vill ha sagt med

"Prata med en polis som jobbar på ett invandrartätområde vad han tycker om "det" (men har ju "RASIST" precis som alla andra poliser). "

En polis tycker inte om något brott(vem gör det).

"Prata med en polis som jobbar på ett invandrartätområde vad han tycker om "det" (men har ju "RASIST" precis som alla andra poliser). =Han/hon jobbar med invandrare dagligen

Mavve

Guest
conno skrev:
En polis tycker inte om något brott(vem gör det).

"Prata med en polis som jobbar på ett invandrartätområde vad han tycker om "det" (men har ju "RASIST" precis som alla andra poliser). =Han/hon jobbar med invandrare dagligen

Fråga inne på socialen istället :D

750RR

Gildemeister

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
GSXR 750 -01, Jardine slipon, KN Filter och Power Commander
Ok...
Jag går i hos socialen frågar en polis som jobbar på ett invandrartät område, konstaterar att just den polisen jobbar dagligen men invandrare :confused:

Klart som motorolja :tummenupp

Glömde att poliser har ju en rasist med sig också.

*DIABLO*

Guest
ja ja alla får tycka vad de vill, tycker själv en del invandrare e duma i huvut, men nu handlade de om killen som ville köpa en hoj till visste pris, om han hade varit svensk skulle jag snacka skit om svenskar då eller?

*DIABLO*

Guest
jag skulle till tjejen kl 3 på moronen för 1 vecka sen, då vade en svensk kille men sina svenska flickvän o båda stod o sparka på min bil, skulle jag tycka att nästan alla svenkar i dumma i huvut då eller??

ATI

I.F.T.N.T.N.F.S.
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
En
Ja, det är klart du ska!
Jävla fasoner! Sparka på bilar så där! Jävla svenskar! D e typiskt att dom inte kan gå förbi en fin bil utan att tänka:
"- Säkert en invandrares bil! Knarkpengar! Vi sparkar lite på den!"
Jävla vikingahedningar! Ut med dom! Eller in med dom! Fan vet jag! :D :D :1pajas

Godnatt på er alla och sköt om er!!

Last edited:

Mavve

Guest
yamahaR6_03 skrev:
jag skulle till tjejen kl 3 på moronen för 1 vecka sen, då vade en svensk kille men sina svenska flickvän o båda stod o sparka på min bil, skulle jag tycka att nästan alla svenkar i dumma i huvut då eller??

Hade du sönder deras knäskålar?

Man hade ju förstått dig ifall du hade kännt dig utsatt. Sparkade de på bilen för att du är invandrare?

750RR

*DIABLO*

Guest
troligen för att en invandrare har en fin bil, vad annars flera gubbar har frågat om jag jobbar svart eftersom jag har en sån fin bil, de säger de aldrig till svenskar om de har en fin bil, alla svartskallar jobar inte svart, killen åkte ambulans den dagen de kan jag nästan garantera, jag va inte där när den kom för jag åkte iväg till tjejen, ville inte att hon skulle vänta

Bifogat

• 9.jpg
    9.jpg
    61.9 KB · Visningar: 252
Last edited:

Mavve

Guest
yamahaR6_03 skrev:
troligen för att en invandrare har en fin bil, vad annars flera gubbar har frågat om jag jobbar svart eftersom jag har en sån fin bil, de säger de aldrig till svenskar om de har en fin bil, alla svartskallar jobar inte svart

Vad jobbar du som då? :D

Köp larm, det förespråkar jag.... larma även ditt garage med så fina prylar i det.

750RR

*DIABLO*

Guest
har larm, men skiten tjöt inte av att han sparka på bilen, de vart bara en repa så de e lugnt

Mavve

Guest
yamahaR6_03 skrev:
har larm, men skiten tjöt inte av att han sparka på bilen, de vart bara en repa så de e lugnt

Köp min pistol.... jag kommer snart göra nåt dumt ändå.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept