yamahaR6_03 skrev:troligen för att en invandrare har en fin bil, vad annars flera gubbar har frågat om jag jobbar svart eftersom jag har en sån fin bil, de säger de aldrig till svenskar om de har en fin bil, alla svartskallar jobar inte svart, killen åkte ambulans den dagen de kan jag nästan garantera, jag va inte där när den kom för jag åkte iväg till tjejen, ville inte att hon skulle vänta
Bor i Haninge, och fick min och polarens Ninja stulen av invandrare. Samt flera invandrare som börjat vandaliserat bilar på parkeringar. Klart man blir misstänksam mot invandrare i allmänhet, jag som många andra. Vill påstå att det är där problemet ligger. Men om man är misstänksam har med rassism att göra, är upp till var och en. Det som jag ogillar är folk som inte kan skilja på sitt och andras. Svenskar som Turkar, kalla mig gärna tjuv"isst"
Själv har jag flera kompisar som är från utlandet, som självfallet är hur trevliga som helst. Synd bara att de kriminella överskuggar de vanliga medborgarna(invandrarna).
I ditt fall vet jag inte vad som ligger bakom att dom slog på din bil, att dom var rassar eller att du råkat på dem tidigare får va osagt. Personligen skulle jag aldrig förstöra en sån snygg jänkare, oavsett om det var min värsta oväns bil.
Snygg var den iallafall
Ha de gött och sköt om din Yama moppe