åhfysatanjagvillha !!!att honda börjar bygga och sälja nya cb1100r:en som dom visade en koncepthoj på för många år sedan.
View attachment 429454
åhfysatanjagvillha !!!att honda börjar bygga och sälja nya cb1100r:en som dom visade en koncepthoj på för många år sedan.
View attachment 429454
En honda cbx1000rr en ny version av gamla cbx med lägre vikt, bättre bromsar, luftkyld osv och självklart med det otroligt härliga f1ljudet: http://youtu.be/MBbskqcgs_o
En lätt motard med en riktig twin i skulle vara ballt typ mt07motorn i en husqvarna fs450 hadde varigt gött!
Skulle kunna tänka mig en robust, lätt enkel offroadhoj med en lagom stor tvåcylindrig turbodiesel
Att Honda Goldving 1500 trillar ner under förtio tusen ( händer när som helst ) så jag kan och vill köpa en
Och sen tycker jag alla tillverkare borde göra replikor på sina 80-talshojar!
Ny Ducati Paso?
Skitkul tråd!
Jag vill att Yamaha ska begripa hur mycket jag vill se en XT 1200RR, en rallygrushoj med stor-motorn, inte den nedtyngda pråm motorn nu måste dra. Jag vill också att de bygger en ny civil-enduro, en modernare TTR med 660-motorn i.
Och sen tycker jag alla tillverkare borde göra replikor på sina 80-talshojar!
Vetefasen alltså. Men en fräsch orginalare hade man ju kunnat ha stå någonstans, sådan flopp som den nu var. Framtida raritet.Jaaa, en Paso med en snärtig 160-hästarsmotor eller så, schysst GT-räser!
Den är säkert fin på långresor, men jag tycker (efter att ha kört en Transalp några dar på grus) att så förhållandevis små twinnar lever mer på varvet än en 1-cyl. En stånka sparkar lättare ut bakhjulet i sköna bréhas!Mt07 motorn verkar ska komma i ett grusinspirerat chassie.
http://www.bike.se/nyheter/yamaha-mt-07-tenere-forbereds
Vetefasen alltså. Men en fräsch orginalare hade man ju kunnat ha stå någonstans, sådan flopp som den nu var. Framtida raritet.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|