zykl0n skrev:räcker men en mille för att jag ska lägga hjälmen på hyllan.
Ugluk skrev:Pengar är inte allt..
Om det är allt är det bara att ge upp allt och samla degen på hög. Avstå från allt som inte är absolut nödvändigt så går du runt på 3-4 000 kr/månad. Spara resten. Fatta vad stålar du kommer att ha redan om tre månader för att inte snacka om 28 år!Lartes skrev:Pengar är ALLT![]()
Lätt sluta köra båge
Bingo skrev:Om det är allt är det bara att ge upp allt och samla degen på hög. Avstå från allt som inte är absolut nödvändigt så går du runt på 3-4 000 kr/månad. Spara resten. Fatta vad stålar du kommer att ha redan om tre månader för att inte snacka om 28 år!![]()
Jag sanningsvittnar gärna om hur det är att vara fattig. Tyvärr kan jag inte göra detsamma om hur det är att ha pengar.![]()
Dee_cati skrev:Ähhh, man behöver ju inte vara rik för att köra hoj! Jag kör hoj (iofs motard) och jag är arbetslös i vanliga fall. Nu har jag dock jobbat 4 dagar detta året
Har 3 bilar, en hoj och inget skenförsäkratfast det är inga skönheter bilarna, ehhhh.....
Men är man kräsen och måste ha en spritt ny hoj så får man skylla sig själv. Men fortfarande så är det billigare att köra hoj än bil om du frågar mig, och det gäller nästan alla hojar.
Jag hoppas du är försiktig så du inte skadar dig i arbetet.Dee_cati skrev:...jag är arbetslös i vanliga fall. Nu har jag dock jobbat 4 dagar detta året![]()
Bingo skrev:Om det är allt är det bara att ge upp allt och samla degen på hög. Avstå från allt som inte är absolut nödvändigt så går du runt på 3-4 000 kr/månad. Spara resten. Fatta vad stålar du kommer att ha redan om tre månader för att inte snacka om 28 år!![]()
Jag sanningsvittnar gärna om hur det är att vara fattig. Tyvärr kan jag inte göra detsamma om hur det är att ha pengar.![]()
Alex R1100S skrev:Sen skiljer det sig en aning i försäkringspremie mellan Sthlm och Arboga.... arbetslös 3bilar och en båge försäkrat här... nja vet inte det skulle funka...
BINGO skrev:Jag hoppas du är försiktig så du inte skadar dig i arbetet.
Jag vill inte verka missunnsam men se nu för fan till att omedelbart skenförsäkra fordonen på farsan. Det blir mycket billigare för oss skattebetalare, som ju är de som betalar för nöjet.
SkorvKalle skrev:Det finns en knepig oxå.. som jag har funderat på länge o en dag ställde cayle frågan till mej över msn..
Vad hade ni valt bort ur livet..
* Sex
* Aldrig köra hoj..
DonDragon skrev:Vi säger att du får 20,000,000kr av t ex Mr Deed´s farfar eller nåt(filmen Mr deeds)..MEN han ställer ett enda krav
att du aldrig ALDRIG mera i hela ditt liv kör eller åker en hoj
Vad gör du?
Dee_cati skrev:Pengar är inte allt, endast om det handlar om tillräckligt mycket pengar. Och de som säger att man itne blir lyckligare av pengar är fattiga och har aldrig haft pengar, så enkelt är det. Jag bleir lycklig av pengar iaf. Kapitalist, javisst![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |