Du får 20,000,000kr

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Vissa saker går inte att köpa för pengar, lycka t.ex.(läs hojframkallat adrenalin)! :mattias

Fast de pengarna hade ju räckt till en Koenigsegg, en Modena, en Cayene T och ett fett hus! ...det skulle jag nog bli rätt lycklig av :D

hmm.. jag äer lite kluven i frågan :p

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Eftersom man börjar bli gammal, så visst för 20 mille skulle jag kanske lägga hjälmen på hyllan, men jag skulle inte lämna rr-banorna, utan lägga stålar på att skramla ihop ett team för yngre kids. Köpa en eller två riktigt bra 125r och låta de bästa ungdomarna i 125jr få köra.

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
Bingo skrev:
It's better to burn out than to fade away, eller hur var det? :rock
Nu tror jag minsann att någon sneglat på min hoj! :)

Cosmo

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM
Man får väl skaffa sig en Guldvinge då. Kan inte räknas som hoj.. Enda positiva är väl att den har två hjul... :rolleyes:

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
koenigsegg(3-4mille), snabb helikopter(6-7mille?), fett hus(5mille) sen ha 5mille kvar för bankörning och driftskostader etc.... hrmmm mot en liten 70hästars sv.... hrmmmm ytterst svårt det valet var då....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Pengar är inte allt, endast om det handlar om tillräckligt mycket pengar. Och de som säger att man itne blir lyckligare av pengar är fattiga och har aldrig haft pengar, så enkelt är det. Jag bleir lycklig av pengar iaf. Kapitalist, javisst :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lartes skrev:
Pengar är ALLT :fakta

Lätt sluta köra båge
Om det är allt är det bara att ge upp allt och samla degen på hög. Avstå från allt som inte är absolut nödvändigt så går du runt på 3-4 000 kr/månad. Spara resten. Fatta vad stålar du kommer att ha redan om tre månader för att inte snacka om 28 år! :hej

Jag sanningsvittnar gärna om hur det är att vara fattig. Tyvärr kan jag inte göra detsamma om hur det är att ha pengar. :gråta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Bingo skrev:
Om det är allt är det bara att ge upp allt och samla degen på hög. Avstå från allt som inte är absolut nödvändigt så går du runt på 3-4 000 kr/månad. Spara resten. Fatta vad stålar du kommer att ha redan om tre månader för att inte snacka om 28 år! :hej

Jag sanningsvittnar gärna om hur det är att vara fattig. Tyvärr kan jag inte göra detsamma om hur det är att ha pengar. :gråta

Ähhh, man behöver ju inte vara rik för att köra hoj! Jag kör hoj (iofs motard) och jag är arbetslös i vanliga fall. Nu har jag dock jobbat 4 dagar detta året :D
Har 3 bilar, en hoj och inget skenförsäkrat :) fast det är inga skönheter bilarna, ehhhh.....

Men är man kräsen och måste ha en spritt ny hoj så får man skylla sig själv. Men fortfarande så är det billigare att köra hoj än bil om du frågar mig, och det gäller nästan alla hojar.

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
Dee_cati skrev:
Ähhh, man behöver ju inte vara rik för att köra hoj! Jag kör hoj (iofs motard) och jag är arbetslös i vanliga fall. Nu har jag dock jobbat 4 dagar detta året :D
Har 3 bilar, en hoj och inget skenförsäkrat :) fast det är inga skönheter bilarna, ehhhh.....

Men är man kräsen och måste ha en spritt ny hoj så får man skylla sig själv. Men fortfarande så är det billigare att köra hoj än bil om du frågar mig, och det gäller nästan alla hojar.

Sen skiljer det sig en aning i försäkringspremie mellan Sthlm och Arboga.... arbetslös 3bilar och en båge försäkrat här... nja vet inte det skulle funka...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Dee_cati skrev:
...jag är arbetslös i vanliga fall. Nu har jag dock jobbat 4 dagar detta året :D
Jag hoppas du är försiktig så du inte skadar dig i arbetet. :hej

Jag vill inte verka missunnsam men se nu för fan till att omedelbart skenförsäkra fordonen på farsan. Det blir mycket billigare för oss skattebetalare, som ju är de som betalar för nöjet. :whip

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Bingo skrev:

Mmm visst fast jag skulle fortfarande inte ha råd med det jag vill ha för att avstå från bågen med min lön.

bil, Båt, Hus fin flickvän (det är riktigt dyrt :fakta ) osv. osv

Så det skulle inte ge mig nånting att inte åka moppe....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Alex R1100S skrev:
Sen skiljer det sig en aning i försäkringspremie mellan Sthlm och Arboga.... arbetslös 3bilar och en båge försäkrat här... nja vet inte det skulle funka...

Det har du nog rätt i... Men fortfarande så är det dyrare med bil än med hoj men oftast ser man ju hojen som ett nöje vilket man inte gör lika ofta med bilen så därför tycker man det är så fruktansvärt dyrt.

BINGO skrev:
Jag hoppas du är försiktig så du inte skadar dig i arbetet.

Jag vill inte verka missunnsam men se nu för fan till att omedelbart skenförsäkra fordonen på farsan. Det blir mycket billigare för oss skattebetalare, som ju är de som betalar för nöjet.

Självklart ska jag skenförsäkra den så fort jag är har byggt färdigt den och planerar en helförsäkring :D
Och i mitt jobb är det omöjligt att skada sig förutom på väg till och från jobbet då. Om man inte räknar förslappning som skada?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
SkorvKalle skrev:
Det finns en knepig oxå.. som jag har funderat på länge o en dag ställde cayle frågan till mej över msn..

Vad hade ni valt bort ur livet..
* Sex
* Aldrig köra hoj..

Skitlätt! Välja bort sex - fast vänta nu, inkluderar det självbefläckelse också ? Då kan det bli svårt... :D

För 20 mille hade jag nog kunnat stå ut med att inte köra hoj, men jag hade varit tvungen att skaffa mig någon annan farthobby - en vässad Shelby Cobra och börjat köra störtlopp igen, kanske skaffa flygcert...

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
DonDragon skrev:
Vi säger att du får 20,000,000kr av t ex Mr Deed´s farfar eller nåt :D (filmen Mr deeds)..MEN han ställer ett enda krav :mad: att du aldrig ALDRIG mera i hela ditt liv kör eller åker en hoj
Vad gör du?

Ber han dra nånstans!!! :finger

Så lättköpt e man inte!!

:tummenupp

Henken

Guest
20 miljoner

lätt!
Fast fråga mig igen när jag nytagit kortet o nyköpt båge så kanske svaret blir lite mer tvekande.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Dee_cati skrev:
Pengar är inte allt, endast om det handlar om tillräckligt mycket pengar. Och de som säger att man itne blir lyckligare av pengar är fattiga och har aldrig haft pengar, så enkelt är det. Jag bleir lycklig av pengar iaf. Kapitalist, javisst :D

du vet inte vad du snackar om......pengar gör det inte lyckligare, bara enklare att få grejer du vill ha......

Been there , still am....

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...