Du får 20,000,000kr

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
oFFkeFF skrev:
Eftersom man börjar bli gammal, så visst för 20 mille skulle jag kanske lägga hjälmen på hyllan, men jag skulle inte lämna rr-banorna, utan lägga stålar på att skramla ihop ett team för yngre kids. Köpa en eller två riktigt bra 125r och låta de bästa ungdomarna i 125jr få köra.

Fan sikken underbar människa du är! hoppas du vinner på lotto eller nått sånt.. :tummenupp ;)

(en hoj till 125jr kostar max 60k, alltså får du drygt 300st för 20mille)

Bjorn N

Hjärnan är som yoghurt.
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hojlös.
Neej. Jag kan inte köpas. Spela roll vilket pris det än må vara. Och vad man än måste ge upp. Okej, fick jag 20 miljoner ifall jag inte klippte tånaglarna på ett år, så skulle det kanske kunna fixas. Men när det gäller något som ligger så nära ens egen själ, som är så nära till vem man är som person, så säger jag nej.

Pengar är mycket, men det är bättre att skaffa stålarna själv än att binda upp sig mot en massa restriktioner. (Sluta köra hoj? Va.. ? Hur?) För övrigt brukar jag ha som principsak att aldrig svara på liknande frågor, eftersom det är så hypotetiska att det verkliga livet aldrig bjuder på något liknande. Men den här gången så gjorde jag visst ett undantag...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
20 miljoner? Efter all skatt och förmögenhetsskatt och skatt på skatteräntan och skatt på räntan så blir det väl nån miljon kvar. (Folk måste ju få sina bidrag)

Så nej, jag fortsätter att köra hoj :)

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Skitlätt!

Tar pengarna och köper turbo till den nya busan som plötsligt stod i garaget och helt enkelt köra ifrån alla somo vill ta hojen! HA! 20 mille å fränaste hojen.

På frågan:

1. Aldrig mer Sex (åka båge) :squid
2. Aldrig mer åka hoj (pippa lite) :slicka

SOLKLART välja bort sexet! det var så länge sen nu så jag kan lika gärna sluta helt! har glömt hurdet var endå.. :confused:

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
skulle lätt ta pengarna och köpa den där nya bugattin som det sitter över 1000kusar i orginal :mattias

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200 ST -05
skulle ta pengarna om det var på hösten bränna dom innan sommaren å sen eftersom dom e slut så sätter jag mej på hojen till våren vad skulle gubben kunna göra pengarna e ju borta :D :rock :p

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Ha den där var ju SÅ LÄTT!!! :crash
Jag hade tagit pengarna på stubben och köpt en "Dodge Tomahawk" på 5 röda!! :rock
Den har ju 4 hjul så vad ska gubbskrället säga! :p Sen är det väl bara o leva som andra...fast lite fortare! :bow

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
SkorvKalle skrev:
Det finns en knepig oxå.. som jag har funderat på länge o en dag ställde cayle frågan till mej över msn..

Vad hade ni valt bort ur livet..
* Sex
* Aldrig köra hoj..

.. Jag har fortfarande inte bestämt mej
den var lätt:
SEX går fetbort

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
mustic skrev:
slösa upp alla pengar sen hade jag börjat köra hoj igen !!! :slicka

Ha ha, fy fan va rätt....!!!

Så får det bli.....håva upp kosingen så sätter vi sprätt på pengarna så kör vi massa läckra bågar dan efter!!! Kalasbra!

Å, skippa sex??? Ehhh, nää!
Å, skippa båge?? Ehhh, nää!

Pengar.....Ehhh, JA!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...