Du kommer bli ombromsad in i Torparn! Beware!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Kul kul! Du sa ju att du skulle kika på en R6'a men att det skulle bli affär så här snabbt var mer än jag vågat hoppas på! Skaffa nu ett riktigt skinnställ så kan vi åka kana ihop i Sviestadböjen framöver! :D

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Swedie skrev:
hehe Glad nog att ringa o störa mig i mitt lyckorus :) Mina värktabletter gjorde mig lite lullig... Ska nog ta ett par piller till nu :kär

Heal yourself, boy! Heal! Som ålderkvinna som jag är ska jag späka dig fedt på banan. Jag ska lära dig allt jag kan!

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Torkel skrev:
Kul kul! Du sa ju att du skulle kika på en R6'a men att det skulle bli affär så här snabbt var mer än jag vågat hoppas på! Skaffa nu ett riktigt skinnställ så kan vi åka kana ihop i Sviestadböjen framöver! :D
Det skinnstället jag har duger fint i torparn, Relapse har ett liknande (dock i annan färg) som han har utfört fälttester på.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
:skrämd
Säg till när Machotanten ska ut och träna så att man kan hålla sig i depån, går ju alltid skylla på tvåtaktsmekande.

Grattis! :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
*gnuggar händerna förtjust* Jag passar barnen sen när du o Swedie skall ut o köra. Hörde en söt kvinna säga något om att skaffa barn igår på träningen.. :rolleyes:

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
GRATTIS
Kul att ni slog till på en RRäser till slut.
"Tom o Jenny" låter som nåt tecknat som brukar visas på Lilla Sportspegeln. Kan kanske passa till att börja med. Ja, om nu namnet är det viktigaste när kaRRiäRRen står för dörren?
Jag lovar att komma på depåbesök och sparka lite på däcken, trassla ihop sladdarna till däckvärmarna eller bara vara i vägen och ställa dumma frågor.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bikerbitch skrev:
*gnuggar händerna förtjust* Jag passar barnen sen när du o Swedie skall ut o köra. Hörde en söt kvinna säga något om att skaffa barn igår på träningen.. :rolleyes:

Jorå satt. Mattias har lovat bort sin säd. Har är ju erfaren i gamet. Eller var det min store idol Sweminem du syftar på?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bikerbitch skrev:
Det var lilla fossingSwedie jag syftade på. Du lät så exhalterad där ett tag :rolleyes:

Ooohigoossigo, sicka gossiwossiga fossingar! Klart jag är exalterad. Jag gillar snabba killar! :D

Då räknar jag med dig som grid boy Mojje. Deal.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Här får ni suga lite på min fosse :p

Skit va najs det är med 500mg smärtstillande. :fyllisar Vart e ölen!?

/Bertil-sven

Bifogat

• stukad.jpg
    stukad.jpg
    22.8 KB · Visningar: 70

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Macho Woman skrev:
RR-Nerden blev till sist en äkta rr-nerd. För fyra timmar sedan köpte jag och Tom en R6 -00. Tom går licenskurs denna helgen och jag hoppas kunna snika in mig så att jag tar licens inom kort. Skriver inget officiellt än dock, eftersom det inte är klart. Här jävlar ska det åkas!

Ballt!!! Jag ser fram emot att se dig på framhjulet in i torparn med bottnad gaffel :D

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Macho Woman skrev:
Nej, det gör du inte alls det. Du sade ju tydligt på Rapido sist att jag minsann var värdelös. Har du ändrat dig nu?

Hoppsan då. Då har jag nog uttryckt mig lite klantigt i såna fall. Du har PM

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Grattis! Köp många plaststolar till tältet, här ska hälsas på (om inte GSXR1100R är där och förpestar tillvaron).

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa