Rundningsmärke
%#(/&_;!"#^¨
Tom ligger ju alltid sist...
/A
Edit: Grattis, kul för er.

/A
Edit: Grattis, kul för er.
Last edited:
Rundningsmärke skrev:Tom ligger ju alltid sist...![]()
/A
Swedie skrev:hehe Glad nog att ringa o störa mig i mitt lyckorusMina värktabletter gjorde mig lite lullig... Ska nog ta ett par piller till nu
![]()
Det skinnstället jag har duger fint i torparn, Relapse har ett liknande (dock i annan färg) som han har utfört fälttester på.Torkel skrev:Kul kul! Du sa ju att du skulle kika på en R6'a men att det skulle bli affär så här snabbt var mer än jag vågat hoppas på! Skaffa nu ett riktigt skinnställ så kan vi åka kana ihop i Sviestadböjen framöver!![]()
Bikerbitch skrev:*gnuggar händerna förtjust* Jag passar barnen sen när du o Swedie skall ut o köra. Hörde en söt kvinna säga något om att skaffa barn igår på träningen..![]()
Det var lilla fossingSwedie jag syftade på. Du lät så exhalterad där ett tagMacho Woman skrev:Jorå satt. Mattias har lovat bort sin säd. Har är ju erfaren i gamet. Eller var det min store idol Sweminem du syftar på?
Bikerbitch skrev:Det var lilla fossingSwedie jag syftade på. Du lät så exhalterad där ett tag![]()
Macho Woman skrev:RR-Nerden blev till sist en äkta rr-nerd. För fyra timmar sedan köpte jag och Tom en R6 -00. Tom går licenskurs denna helgen och jag hoppas kunna snika in mig så att jag tar licens inom kort. Skriver inget officiellt än dock, eftersom det inte är klart. Här jävlar ska det åkas!
ZoulFly skrev:Ballt!!! Jag ser fram emot att se dig på framhjulet in i torparn med bottnad gaffel![]()
Macho Woman skrev:Nej, det gör du inte alls det. Du sade ju tydligt på Rapido sist att jag minsann var värdelös. Har du ändrat dig nu?
Caffe skrev:Rejsteamet Skäggiga damen![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |