PatrikW
Slangövare
Ingel skrev:2040065jag visste det, hamrén är gej!
hahahaha
Låter som polisen skulle behövas i östländerna där dem har desto mindre vanliga
Ingel skrev:2040065jag visste det, hamrén är gej!
zaby skrev:2040045D e faktiskt min farbror, helt seriöst!
jag kan ordna en dejt med honom åt dej om du vill?
MikkE skrev:1864022Scheise!!
Och kommer undan med 1600 i böter? Frågade han inte ens efter körkortet?
Vilken han nu menar?freddexwing skrev:1459321
Nitrous skrev:1458451Hehe... vore enklare att fråga Stockholmarna - Vem har blivit stoppad av Hamrén, hand upp?
Kan inte polismyndigheten tvångskommendera honom till Över Kalix eller nåt så får norrlänningarna smaka på rättväsendet
Han kanske kan jaga renar eller nåt..
/Nitrous
Fråga istället: Vem har INTE blivit stoppad av Hamrén, hand upp?Nitrous skrev:1458451Hehe... vore enklare att fråga Stockholmarna - Vem har blivit stoppad av Hamrén, hand upp?
/Nitrous
D-MAN 660 skrev:2651466Faktiskt aldrig blivt stoppad av Herr Hamrèn.. han har dock velat stoppat mig eller snarare oss då jag satt bakpå.. han lyckades inte
Goose skrev:2651490Vänta nu, Du skriver att Du och Din "kompis" kört ifrån Hamrén???
Lägger ingen värdering över att köra ifrån en polis....men det jag undrar över är hur DU visste att det var Hamrén?
Körde han utan hjälm eller????
Dominator-Rocks skrev:2651493Hoppas du får ett dumt svar! Dumma frågor brukar få.....................
Jag o en kompis i personbil blev attackerade av han på centralbron i Stockholm (söderhållet). Han gjorde en plötslig sväng in framför oss utan att ge tecken, varpå han fortsatte tills tunneln som går ner mot slussen. Där börjar han blinka vänster och stannar i vänsterfil precis innan tunnelns början (dvs han står ivägen RÄTT bra!). Han ger inga tecken att vi ska stanna så vi antar att han är ute på nå mission o ska stå o spana där. Fel.. han åker ikapp o börjar slå på rutan (wtf?!!) ner med rutan o det första man hör är ett djuriskt vrål:
"Funkar din hastighetsmätare?".. -JA!.. "Är du dum i huvet???" -Ehh, jag kan ha kört 53-55?! "Det är 50 här!!".....
Okej, inte fått nåt på länge eller lågt blodsocker!? Vi fick inga böter i alla fall men det var en upplevelse kan jag lova.
Ganska säker på att det var han som gav mig en bot på 800kr och ombesiktning örra sommaren. Han dök upp från ingenstans och knacka mig på axeln vid rödljuset under centralbron ut mot nacka. Mitt bakdäck var i och för sig så utslitet att korden syntes så det var ju mitt eget fel. Tyckte dock att han kunde ha bjudit till då jag förklarade för honom att jag nästkommande dag skulle byta bakdäck då den skulle in på besiktning. Visst jag kunde ju ha ljugit men vi var mitt i den sista månaden för besiktning så det var väldigt trovärdigt och dessutom sant. Men böter fick jag och han tyckte att jag skulle vara glad för att han inte gav mig körförbud. Och det var jag iof glad för. Men nitiskt verkar han vara, helt klart.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|