prulle skrev:Jopp det är inte så svårt in nedförsbake. Vad menade du med resten?
ironi eller nått, försökte nog vara lite rolig, men det kanske inte gick hem...
prulle skrev:Jopp det är inte så svårt in nedförsbake. Vad menade du med resten?
LiQUiD skrev:ironi eller nått, försökte nog vara lite rolig, men det kanske inte gick hem...
RedBaron skrev:Varför kan man inte kalla dem det ?
CHROLO skrev:Du kan givetvis kalla dem vad du vill, men när jag tänker på HA, Bandidos eller liknande så är det inte deras stora hojintresse som förenar dem.
Tror jag garvar ihjäl mig!prulle skrev:
Jag har en polare som bor inne i stan och cyklar till plugget, hamren stanade och bötefölde han för följande saker:
*inget baklyse tänt
*ej fungerande framlyse
*6 kmh för fort på 30 väg
*ej dugliga bromsar
*ej givigt tänken när ha svängde upp på trottaren
*cyklat på trotaren
*vårdslöshet i trafik
Totalt va bötrena närmare 2000. :kocko
Det roliga är att cykeln var sprillans så bromsarna måste ha varit bra, han svängde upp på trotaren för att parkera cykeln. Det var vid 10 tiden i slutet av maj så lysen kan knappast ha behövts.
Den karl måste ju vara galen.
Så är det, men vi pratade om hojar och hojåkare som stoppats av polisen och om polisen "vågade" stanna dem. Då de sitter på hojar vill jag nog kalla dem hojåkare.CHROLO skrev:Du kan givetvis kalla dem vad du vill, men när jag tänker på HA, Bandidos eller liknande så är det inte deras stora hojintresse som förenar dem.
RedBaron skrev:Det finns nog inga hojåkare i detta landet som så ofta blir stoppade, kontrollerade och bötfällda som enprocentarna.
rSEXa skrev:Vad är en enprocentare?
Ett amerikanskt uttryck för de MC och dess medlemmar som lever efter sina egna regler och normer, och inte efter samhällets.rSEXa skrev:Vad är en enprocentare?
hållundan skrev:Tror väl att herr Kaj är rätt känd i Hallandstrakten också...
Deztallica skrev:Jag vart stannad av någon stjärna när jag cyklade BMX.
-Inget framlyse
-Inget baklyse.
-Ingen frambroms.
-Uppseendeväckande. (mitt bakre nav är knallrött)
Det var nog allt. Får man göra så?
Deztallica skrev:Jag vart stannad av någon stjärna när jag cyklade BMX.
-Inget framlyse
-Inget baklyse.
-Ingen frambroms.
-Uppseendeväckande. (mitt bakre nav är knallrött)
Det var nog allt. Får man göra så?
Vet inte vad det heter. Man får inte ha neon under en bil för att det är... något. Det var utav samma anledning jag fick, för ett starkt rött nav på en cykelChronic skrev:Fick du böter för uppseendeväckande betende?
kling o klang finns hr o överallt hjälper inte o flytta ensNitrous skrev:Hehe... vore enklare att fråga Stockholmarna - Vem har blivit stoppad av Hamrén, hand upp?
Kan inte polismyndigheten tvångskommendera honom till Över Kalix eller nåt så får norrlänningarna smaka på rättväsendet
Han kanske kan jaga renar eller nåt..
/Nitrous
Deztallica skrev:Vet inte vad det heter. Man får inte ha neon under en bil för att det är... något. Det var utav samma anledning jag fick, för ett starkt rött nav på en cykel
TACK för den,har läst o fått uppfattningen att alla vet tydligen hur snutten e i humöret.eller så var det bara det att killen kunde snacka.bemöt me respekt o du får tillbaka med respekt eller? alla hatar väl o åka dit.som sagt tror han e mänsklig i allefallknas81 skrev:Haha.. han som blir stoppad är medlem här på sporthoj.com =)
Bit ihop nu alla moraltanter!
Grabben i fråga har inte ens ett giltigt körkort.. Körde 97 på 70 väg och kom undan med 1600 i böter..
Med andra ord har vi nu konstaterat att Hamrén är mer eller mindre harmlös om man är välsmord i käften.
Killen i fråga är medveten om att jag postar detta.
Deztallica skrev:Vet inte vad det heter. Man får inte ha neon under en bil för att det är... något. Det var utav samma anledning jag fick, för ett starkt rött nav på en cykel
Esquire skrev:Din farbror?
Hejsan sötnos.
Är du singel?
zaby skrev:D e faktiskt min farbror, helt seriöst!
jag kan ordna en dejt med honom åt dej om du vill?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|