Du som blev stoppad av Hamrén?

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
Nitrous skrev:
Hehe... vore enklare att fråga Stockholmarna - Vem har blivit stoppad av Hamrén, hand upp?

Kan inte polismyndigheten tvångskommendera honom till Över Kalix eller nåt så får norrlänningarna smaka på rättväsendet :)
Han kanske kan jaga renar eller nåt..

/Nitrous

HÖRDU!! INT DEN DÄR TONARTEN TACK!! :mad: (;))
/Överkalixbon

joonnaas

nsr..
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Rinaldi kittad Yamaha 450, Canon eos 350D, Honda crf50 -05(fast50s pimpad)
Nitrous skrev:
Hmmm.. näää knappast.
Tommy Hámrén är utan tvekan Stockholms mest omtalade trafikare. Finns t.o.m. kollegor till honom som inte vill arbeta i närheten av honom p.g.a. att han sätter dit allt o alla för minsta sak.
Blir man stoppad av herr Hamrén för att man inte blinkade eller nåt så kör han hela programmet med flygande bes. och han ser inte mellan fingrarna på någon punkt!

Att se honom vinka får mig tro att hans fru släppte till på morgonen eller nåt.

He is your worst nightmare :gnissla

Det fordon som han inte har "satt" dit existerar inte.

/Nitrous

de låter precis som stefan. en mc-polis i norrtälje trakten. han sätter dit allt och alla för minsta lilla sak, tillomed sin egna morsa har han gett böter.

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
R eller Motard ?
Nitrous skrev:
Kan inte polismyndigheten tvångskommendera honom till Över Kalix eller nåt så får norrlänningarna smaka på rättväsendet :)

/Nitrous

Ni är inte kloka :lol

Han skulle snabbt lova att han bara skulle ge fingervisningar och aldrig bötfälla någon bara han fick komma tillbaka till stockholm

Last edited:

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Nitrous skrev:
Hehe... vore enklare att fråga Stockholmarna - Vem har blivit stoppad av Hamrén, hand upp?

/Nitrous

:yoparty

Mitt kort tog han i somras, mindre än 24h efter jag fått det inplastat.

Reb0

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Det där nyllet känner jag igen han stog 300m från jobbet när jag hade varit på Kinnekulle i maj vi åkte hem lite raskt på måndagen och jag coolade ner tempot 1 km innan i fall MP skulle vara ute och leka i området, då står det 12 st bumsar och tittar väldigt intresserat och granskande, de hade annat för sig så jag fick leva ett tag till.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
läst hela tråden såna där poliser borte ju tas bort, menar inte som att ta bort en katt eller nått sånt.

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Xt660
:rofl :rofl :rofl :rofl
Skön bild! Alla snutar i Sverige är som Chief Wiggum i The Simpsons; trötta, hungriga och klarar inte att lösa brott.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
dra.jpg

Last edited:

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Xt660
:rofl :rofl
Ja, inte har han blivit så där fet i fejan av att jaga riktiga brottslingar, det måste vara munkarna. :hihi Btw, är inte trafikpolis det absolut sämsta typen av befattning inom polisen? Eller är det städaren på stationen? :lol

ZX9R-98

Passande nick?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
sgtpepper skrev:
Hur gör man för att känna till trafikpoliser vid namn egentligen? Jag är bara inne på min fjärde MC-säsong så jag kanske har missat något, men jag har inte träffat på trafikpoliser så ofta att jag lagt deras namn på minnet.

Om du hade träffat på Hamrén hade du kommit ihåg både honom och hans namn :näsblod

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Träffade på en kille som blev stoppad av just Hamren, han visade lappen på den flygande besiktningen han fick av honom. Han hade förelagt om en hel besiktning
pga tonade rutor i fram på dennes bil och bilen hade bara gått strax över 500mil sammanlagt. Han var riktigt otrevlig mot honom också även om hans kollegor försökte lugna ner honom. Vad är han för person denne Hamren egentligen, Persson,s lilla P-lisa????

Är det någon som vet om han har lagt böter på diverse HA eller nåt, för där borde han kunna samla många poäng eller?

2fast4you

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
srad 750 turbo
Nitrous skrev:

/Nitrous
Nä nitrous här upp har vi Norman en tok räcker.........

knas81

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
CBR 1000 RR -04
Haha.. han som blir stoppad är medlem här på sporthoj.com =)

Bit ihop nu alla moraltanter!

Grabben i fråga har inte ens ett giltigt körkort.. Körde 97 på 70 väg och kom undan med 1600 i böter.. :3freak
Med andra ord har vi nu konstaterat att Hamrén är mer eller mindre harmlös om man är välsmord i käften. :rofl

Killen i fråga är medveten om att jag postar detta.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...