R-1000
Live for nothing or die for something
FDI så har min scooter 16" hjul och beter sig mycket bra på vägen med mig som förare. Jag är som sagt rutinerad! Annars hade jag inte suttit här idag pga den traumatiska upplevelsen häromdagen. Jag skäms inte alls över att cruisa runt med min scooter på stan. Faktum är att jag känner mig motiverad till att åka på Sveavägens mc träffar nästa onsdag. Med min scooter dessutom, samt ha kvittot på mina Björnisar ifall jag stöter på gärningsmannen där. Om han ersätter dom eller ej ligger på hans samvete. Jag funderar även på att ta med mig kalsongerna i en påse som bevis på vad han ställde till med. Min dotter är glad över att vi ska till gröna lund och fiska snart. Det är allt som betyder nåt för mig just nu, jag funderade på att lägga hjälmen på hyllan ett tag. Men jag är stark och ger mig inte! Jag bor i brommaplan, så jag kommer att minnas händelsen varje gång jag åker till jobbet. Det är en börda jag får leva med. Det sista jag behöver just nu är nån som mobbar mig för att jag kör scooter. Det jag behöver är en kram, men jag förlåter dig.Helt rätt av Diavel-föraren, scooterförare är ena riktigt dryga jävlar Inte nog med att en del luktar tvitakt, de vinglar ju mer eller mindre över hela vägbanan med sina små hjul och alltför upprättsittande ställning.
Själv körde jag en trimmad scooter hela förförra sommaren, jag lyckades till och med steka en Pan european på vägen till sommarstugan i tron om att det var polisen som inte gillade min körning. Bra gjort tyckte jag med en hoj som toppade 140km/h, men som man kunde hålla stumt med i stort sett hela tiden på 70-vägen, något man inte kan göra med en tung Pan...
Men jag skämdes ALLTID när jag körde den, tänk om någon från sporthoj hade sett mig och det hade kommit ut