Du som körde en Diavel på Drottningholmsvägen precis innan Brommaplan

swlabr

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Nov 2011
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Nu får faktiskt nån förklara! Vilka är ironiska och vilka menar allvar i den här tråden. Jag fattar noll! Hur funkar det, om någon skriver ett ironiskt inlägg som nån sen svarar ironiskt på......blir det inte omvänd effekt då? Fan vad svårt!:confused:
Jo men liksom allt på sh är ju ironiskt ju... ta teknikforumet tilläxempel, där kollar jag "tipsen" och fattar att de skojar, haha!, så gör jag tvärtom sen, så blir lagningen jättebra! Okej, jag har väl inte riktigt fått igång hojen än då, den är gammal ju, men det är på god väg, så om inte denna sommar så senast nästa sommar ska jag nog kunna ut och rulla lite, ***längtar***^^:fyllisar

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Jag måste sätta ett stopp för det här. Jag trodde det var glasklart för alla att jag var ironisk, skämt gör sig väldigt sällan bra på internet då man inte ser kroppspråk för den som skriver ett inlägg. Om man nu inte gör roliga smajlisar så blir det än mer förvirrande. Naturligtvis så skämtar jag. Förlåt alla som trodde annat :rodnar

Intelligent och rolig tråd men kanske lite för lätt att missförstå. I samråd med TS så flyttar vi tråden till OT där ni är välkomna att fortsätta. Observera dock att tråden är ironisk och driver med tidigare trådar under temat "du som......"

Mvh Peter

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...