Du som klota/blev haffad på Klarastrandsleden idag 0755...

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
HD XR1200, -09
Ja fast med oss svenskar så kommer ingen att stanna för att ifrågasätta varför en vinröd Dodge van plockar upp en parkerad hoj där...

Jag slog upp killen på Eniro och ringde numret men fick bara felton. Andra träffar på det namnet på eniro....ledde till Facebook, Aftonbladet och Shootfighting.se. Vet inte om det är samma kille som står som ägare på hojen men det vara bara en träff på det namnet i Eniro och hitta.se.

hakon

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Gsxr 750 -98
Precis samma hoj såg jag med en förare förra veckan, oklart om det är samma hoj då det finns många CBR:er där ute så kan bara spekulera

Hmmm...:va Hur va det nu? precis samma hoj men kanske eventuellt inte samma hoj..... Ja jag vet inte riktigt, jag bara spekulerar :7peta

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
X-11
när jag passerade ca 17,15 stod Ahmed, Memeth och Dumeth parkerade på andra sidan vägen och rökte.

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000
Jag tror då inte den står säkert där för 5 öre trots att 1000 bilar passerar där. Polisen tror jag inte heller gör något åt den om dom inte gjort det på hela dagen? Jag sätter nog mina pengar på tjyyyyvarna... :/

The Duck

Tvivelaktig figur
Gick med
5 Oct 2006
Hoj
Kawasaki Z750 -07
Japp, de stod där med en S60 och rökte då jag åkte förbi. Å andra sidan skulle det kunnat vara någon av dem som satt i gräset i morse, han skulle mycket väl kunnat heta Ahmed, Memeth eller Dumeth...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Den killen har jag sett i Hammarbyhöjden. Lite... ryckig körstil, minst sagt. Kriminellt, bara det.

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Jag åkte förbi där vid 15-rycket i eftermiddags. Hojen såg rätt sliten ut med diverse repor och en hyffsat bucklig regplåt. Jag gissar att killen klotat. Vad han gjort innan och framförallt varför han klotat kan vi ju bara spekulera i.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Om hojjen är ett kredit köp så är helförsäkring ett krav från bankens sida!

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
HD XR1200, -09
Beror på vilken bank du har! Är inte alla hojköp kreditköp???:tungan
Vem cashar drygt 100000:-

Ett banklån kommer inte att visas i registret som kredit.....den hojen är köpt cash. Däremot ett fordonslån eller ett köp hos handlare med finansiering blir kredit.

Casha 100000 är det säkert många som kan.

Hell_Man

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
BMW r1200r LC
Jag hörde på radion i morse att det var en mc olycka på klarastrandsleden. Jag valde då att ta essingeleden istället. När jag åkte hem stod hojen kvar på gräset repig och lite bucklig. Gissar att han gått omkull bara.

KJECOP

Guest
Jag har inte en aning vad som hänt där.

Men om ett fordon är stulet och ägaren i samband med anmälan uppgett att fordonet inte ska bärgas utan att han/hon tar om det själv så blir fordonet stående med risk för att det kan bli stulet på nytt. Jag har varit på många sådana jobb och då meddelar bara polisen ägaren var fordonet finns och sedan så är hanteringen av fordonet avslutat för polisens del.

Men om man uppgett att fordonet ska bärgas så väntar vi kvar på platsen till bärgaren kommit och man får veta vart fordonet bärgas.

Jag skulle inte ta hand om ett fordon som står så där. Jag skulle hellre ringa och fråga polisen om fordonet och ta reda på och ringa upp den som är registrerad ägare.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...