Fox Racing
Organdonator
Ja som jag förstått det var det finnarna som uppfann dem
De är väl klart att de ska va finnar till allt
Kallio in action!!!!
Ja som jag förstått det var det finnarna som uppfann dem
Pirelli bak lät ju intressant! Någon som vet ett ungefärligt pris?Ska du köra Isbana med Endurodubb så finns det bara en kombination som
funkar "enligt mig".
Cheng Shin C855 fram 22r runt om och spretade utåt på sidorna.
Pirelli MT21 bak.
Har kört isbana de senaste 5 åren och kommit fram till denna kombination,
har testat andra märken men inget som håller i lika bra som dessa.
Bra livslängd både fram och bak, 4 år på fram 1-2 på bak beroende på hur
brutal du är.
Denna uppsättning är vad de flesta av toppförarna använder i Nyströms Isbane Cup...
Jag beställer mina däck från Lasses Rallyservice i Alunda, bra priser och leveranser.....
Är det ingen som har testat maxigrip eller bestgripp dubb då? Tänkte köpa bestgripp och testa iallafall.
Är det Kings som är deras egna däck? Verkar ju se bra ut iaf.Här är lite mer info om däck från finland.
Kisarengas i Suomi/
Det ligger visserligen ca 5mil nordväst om Hell-sinki, men om man råkar ha vägarna förbi så...
Vet inte vad fraktkostnad skulle bli om man vill skeppa hem det. Kan ju vara värt att kolla om man vill gå ihop å massbeställa...
Priset kommer ju ändå inte överstiga 2000:-/däck även om man bara tar hem ett set....
Är det Kings som är deras egna däck? Verkar ju se bra ut iaf.
Någon som testat Duro finndubben som dom säljer? Skulle gärna vilja ha ett utlåtande både vad gäller grepp o hållbarhet innan man handlar.
Duro handlade jag på Starol Racing Enköping 0171/443610.Testade inte du "fabrikarn" på isen förra vintern? Kan starkt rekomendera dom
Annars, long time no seen........
Någon som testat Duro finndubben som dom säljer? Skulle gärna vilja ha ett utlåtande både vad gäller grepp o hållbarhet innan man handlar.
Duro handlade jag på Starol Racing Enköping 0171/443610.Testade inte du "fabrikarn" på isen förra vintern? Kan starkt rekomendera dom
Annars, long time no seen........
Jag tyckte det va mycket bätte grepp i mina hemgjorda 17". Enda problemet va ju att jag varken kunde bromsa, gasa eller lägga ner med dom. Annars va dom toppen
Hör av dig om det skulle bli isåka av runt mellan dagarna så får man komma o lägga några varv med fabrikaren
Funderar på att dubba ett bakdäck med best grip. Hur håller själva gummit med skruvdubb i jämförelse mot med vanliga dubbar? Om en dubb går av, går det då bra att byta ut den eller säger gummit ifrån?Vi har byggt däck på best grip...
Jag har faktiskt ingen aning.
Jag kollade bara upp lite info om var man får tag i dem och vad de kostar på riktigt, mer vet jag inte. Kolla med "Fox Racing" han verkar ju haft nära kontakt med dem(om det är samma företag?) så han vet nog. Annars är det ju bara att maila eller ringa å fråga så får du veta
Dom funkar skit bra!! har kört me Duro i 4 säsonger och cross/enduro dubb i två säsonger.. nu till iår har det kommit Duro Ice med bredare klackar och några dubb till som ska hålla mkt bättre.. Kings finns bara till 18" finndubb vad jag har fattat,tror inte Kings o Duro är samma däck.. de står kisarengas på alla däcken dom gör så jag fråga förut om de va deras egna däck=JA
funderar på att köpa cheng shin däck. jag kommer inte köra nå mkt bara lulla runt på en sjö lite då och då. tror ni inte dom håller för det?
Nu är det bara ett nytt bakdäck som fattas.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|