Upptaget
Ny medlem
- Gick med
- 14 Feb 2008
- Hoj
- Ducati 1098S-08, Honda 1000rr -05, Honda 600rr -07, Yamaha YZ450f -04, Beta Techno 260 -95
Ok! Var får man tag på en sådan?
Kör du med helsystem eller slipon? Har du sett några siffror med nemesis monterat?
Det låter som något man borde kika lite närmare på...
Det kommer andra grejer ockå säger du...effekthöjande..?
Jag kommer bänka min hoj standard sedan med Ducatis DP-ECU, Termis helsystem och luftfilter. Sedan blir det annat....
Nemesis erbjuder så mycket så jag kan inte motstå, plus så finns det en chans till traction control senare om allt klaffar för dom som tillverkar den.
/J
Funkar det ni pratar om, även på den såkallade snikmodellen
Vad ni gör, missa inte Vesta försäkringen
Har någon köpt en slirkoppling till sin 1098? Jag tänkte köpa en och letar lite referenser. Till min Aprilia har jag en STM som funkar kanon, förutom att den slirar ibland på gas fast det är inte kopplingens fel, det lutar åt en 48 kuggs SBK STM som dom säljer i kit med kopplings-slav och lameller.
/J
Jag köpte denna Corsa-kopia men har inte monterat den än då jag behöver en 19mm insexnyckel för att ta loss orginalkopplingen.
Ska prova med orginallamellerna, hoppas att stackhöjden stämmer. Annars får jag fylla på med lite stållameller jag har liggande.
Ducati performance slirkoppling race. Monterades innan jag hämtade hojen. Tråkigt att man skall behöva vänta på våren för att få testa den.
Nu kan ni matcha era ducce-prylar med Puma ducati-edition!
Japp, blir troligvis dom här till våren
Kanske något tunga dock
har du testat dem?
Jag hade fasen problem med att få på dem vid häl-partiet. Fick VERKLIGEN snöra upp allt till max innan jag kunde trycka i foten. Var nära att köpa ett par men jag behåller nog mina Sidi pga den goda passformen o lätta att ta av o på.....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|