betsy
Fuck cancer
Ingen som hittat något vettigt? Har inte letat själv då folk brukar vara snabba här.
Har inte testat annat än Öhlins, men den gör sitt jobb (säger han som kör brutalare i familljen)
Ingen som hittat något vettigt? Har inte letat själv då folk brukar vara snabba här.
Har inte testat annat än Öhlins, men den gör sitt jobb (säger han som kör brutalare i familljen)
Det tycker inte jag! Enl vad jag läst så tjänar man inga pengar på just den här modellen så om de snålar på en liten detalj som 99% av ägarna inte kommer att använda så...
Ingen som hittat något vettigt? Har inte letat själv då folk brukar vara snabba här.
När senast hörde du någon säga att de tjänar pengar på något? Med tanken på att allt redan är tillverkat och vad tror du den metall klumpen kostar att tillverka? Ingenjöreran har ju redan designat den. Skulle inte tro att produktionspriset för dämparen i sig är mer än max 40kr. Sen håller jag med dig om att majoriteten av förarna inte behöver styrdämapren, tycker dock det är en given produkt på en sådan ny cykel.
Men det är ju bara de jag tycker
Folksam - runt 1800 i månaden avställningsbart, 36 år, bor i egen villa nära Västerås (kostar ~hundringen i månaden avställt), helförsäkrat.
Dagens tips, klurar ni på fotpinnar - sluta klura, shoppa.
Jag lackade ur totalt på senaste banåkat' över de snorhala standardpinnarna och spontanhandlade av Chrisse på Italia Bike i Arboga, blev TRW "Black Edition", räjsigt värre.
Första riktiga provturen idag, och vilken skillnad det är, satte pinnarna lite högre, och de hamnade en smula ytterligare bakåt, och greppet är natt/dag mot standard.
Prislapp?
Jag ska väl åndå ställa av efter min krasch i depån på Kemora.
Original var ju ett skämt, både i grepp och position för mig som är 186cm. Knäna var ju långt under tanken och man fick använda sidokåporna när man bromsade. Jag kör med PP-tuning vilket gjorde under för hojen, supergrepp och bra justeringsmöjligheter. Märks mest vid bankörning men även på gatan.
Prislapp?
Jag ska väl åndå ställa av efter min krasch i depån på Kemora.
Chrisse prutade lite, vill minnas listpris var runt 3800 - jag är klart nöjd med dem, greppet är verkligen natt och dag.
På era reggpapper så står det en effekt, vad har 848: an reggats in som?
Tekniska data
Motornummer:
Kaross: Motorcykel (01)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3: 849
Växellåda:
Antal passagerare, max: 1
Antal sittande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Skattevikt, kg: 190
Tjänstevikt, kg: 193
Totalvikt, kg: 390
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg:
Max släpvagnsvikt kg, obromsad:
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg:
Max sammanlagd bruttovikt, kg:
Max lastvikt, kg: 197
Kopplingsavstånd, mm:
Kopplingsavstånd EU, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 120/70ZR17(58W)
Däckdimension axel 2: 180/55ZR17(73W)
Bandbredd, mm:
Längd, mm: 2100 Bredd, mm: 730
Höjd, mm: 1100
Drivmedel 1: BENSIN
Motoreffekt, kw: 92,0
Effektnorm: EG
Max hastighet, km/h: 270,0
Ljudnivå DB, vid körning: 79 (Muha ha ha!!!)
Ljudnivå DB, stillastående: 95
Kolmonoxid, CO: 1,1390 G/KM
Kväveoxider, NOX: 0,0550 G/KM
Kolväten och totala kolväten, HC/THC: 0,1520 G/KM
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |