En platt skruvmejsel som sticks in i kraschpucken för att "låsa" fast muttern samtidigt som man skruvar med insex på andra sidan.... en "tunnare" 17mm hylsa och dundrade iväg för att fixa, hem igen, men ICKE, den får inte heller plats.
Hur gör ni? Vad använder ni för verktyg?
Finns nya däckvärmare för 2200 i webshop men inga depåstöd, dock rätt bra fart på annonsavdelningen så de dyker säkert upp där.Jag väntar tålmodigt på tillgång till ducatiklubben, någon som är medlem och kan kika på vad dom har för pris på däcksvärmarna i shopen?
Jag väntar tålmodigt på tillgång till ducatiklubben, någon som är medlem och kan kika på vad dom har för pris på däcksvärmarna i shopen?
Det kanske finns några prisvärda depåstöd där också?
/A
En platt skruvmejsel som sticks in i kraschpucken för att "låsa" fast muttern samtidigt som man skruvar med insex på andra sidan.
Finns nya däckvärmare för 2200 i webshop men inga depåstöd, dock rätt bra fart på annonsavdelningen så de dyker säkert upp där.
Ett begat par för 1900:- som annonseras ut finns där just nu.
Peter
Jag väntar tålmodigt på tillgång till ducatiklubben, någon som är medlem och kan kika på vad dom har för pris på däcksvärmarna i shopen?
Det kanske finns några prisvärda depåstöd där också?
/A
Tack.
Är dom nya värmarna med termostat? Knappast för dom pengarna va?
Ropade hem ett par fälgar på ebay i söndags och sitter nu med kallsvettningar och hoppas att jag inte blir blåst.
Ebay ångest, samma sak varje gång.
Håll tummarna.
/A
Ny rookiefråga.
Vad kör ni med för Laptimer? En extern eller har ni en tigger till den som sitter i displayen?
/A
Tack.
Ny rookiefråga.
Vad kör ni med för Laptimer? En extern eller har ni en tigger till den som sitter i displayen?
/A
Knappast termostat för de pengarna, men jag är inte säker.
Jag har köpt mycket på Ebay och det har alltid fungerat bra, så du ska inte vara så orolig. Vad ska du betala för dem? Sålde just ett par själv här på SH men jag hörde inte från dig?
Har ytterligare en bakfälg till salu om någon vill ha.
P
Vet att brorsan kör med en som triggar displayen. Billigt och bra eftersom det också sparas på på DDA minnet.
Vad heter den modellen? Länk?Låter bra, halva prislappen mot en separat.
Slår till.
/A
Vad heter den modellen? Länk?
8900 inkl frakt för 848 orginalfälgar med skivor, vet inte om det är ett vettigt pris men det känns överkomligt.
Känns nojjigt att jag inte fått svar på mail efter 36 timmar när jag innan betalning fick svar inom 1 timme.
/A
......
/A
Det låte som ett mycket bra pris. Att få en fälg under 5000:- styck är i stort sett omöjligt. Jag sålde ett par för 13 000 o de gick direkt.
Låter iof inte så kul att du inte fått respons från säljaren, men jag har varit med om att det tagit några dagar innan det händer något, så misströsta inte. Vet inte hur du betalat, men Pay Pal ger dig lite möjligheter att spärra pengarna o få dem tillbaka. Pay Pal kan gå in på mottagarens konto, och om det finns pengar där, spärra dem om fel begåtts.
P
Kan någon något om Microtec samt kan någon ställa in den? Ska skaffa ett big bore kit till 848an och ska köra microtec för att få in mer bränsle i hojjen!
...umm, varför inte låta Hypertricks justera ditt originalsprut istället? Billigare, och förmodligen bättre med i slutändan...
Vem är hypertricks? Vad heter han på SH?Flashar han om orginal ECU:n?
Vad är det värt att betala för ett fälg set med skivor? 10k?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|