*Superlight*
Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Ducati Girl skrev:2616588Tycker superlighten ser råast ut med halvkåpa!
Ducati Girl skrev:2616588Tycker superlighten ser råast ut med halvkåpa!
*Superlight* skrev:2616614
Scorpiojn skrev:2619201999 var aldrig någon favorit hos mig, men 1098:an är riktigt läcker. En måste-provkörning till våren!
Med tanke på hur du slinter över tangentbordet skulle jag rekommendera dig att ta det lugnt med absinten, vore trist om det gick som för van Gogh. Å andra sidan kanske vi har tur och du lyckas skära bort lite av din oändligt långa, sunkiga och trista signatur*Superlight* skrev:2616066Grappadrickandet är bara en fasad..., Absint e va de riktiga racersnubbarna dricker... = Inget för japsfjollor
sandstream skrev:2619691Med tanke på hur du slinter över tangentbordet skulle jag rekommendera dig att ta det lugnt med absinten, vore trist om det gick som för van Gogh. Å andra sidan kanske vi har tur och du lyckas skära bort lite av din oändligt långa, sunkiga och trista signatur
sandstream skrev:2602917Var på Sveriges baksida hela dagen igår, visste att jag skulle missa något riktigt viktigt här på SH
Ducati Girl skrev:2619285Jag var inte heller så förtjust i 999an, den är ok, men 1098an har fått mkt av vad 999an saknade enligt min uppfattning!
amullo skrev:2619962
Snyggt som F*N, men 23.000:-
Det är ju inte direkt gratis..
*Superlight* skrev:2619798Jamen lilla bubben jag skär jag nog hellre ut ögonen... (än av örat), så jag slipper se dina lama försök till inlägg
Nä, det är faktiskt ganska underhållande att skratta åt din patetiska pajkastning dagarna i ända..., annars hade jag lagt dig på ignore för länge sedan
Är det inte dax att sluta visa din avundsjuka på oss Ducatiägare nu..., alla har redan förstått hur det ligger till med dig...
P.S. Har du besvär med min signatur (har förstått att den är ett stort problem i din värld), så lägg mig på din ignorelista
Så du har alltså inte internet hemma...
Gamebox skrev:26201601098 är så grymt snygg, precis som de flesta Ducati.
Vill ha!!!
Tror ni man kan byta rakt av med en ER-6n, det är ju ungefär samma motor?
sandstream skrev:2620436Kommer det att bli en viss tilldelning för den svenska marknaden eller gör de så många som beställs?
Vågar någon insatt gissa på hur många som kan komma att säljas i Sverige det närmsta året?
sandstream skrev:2620436Kommer det att bli en viss tilldelning för den svenska marknaden eller gör de så många som beställs?
Vågar någon insatt gissa på hur många som kan komma att säljas i Sverige det närmsta året?
DR-Zätare skrev:2619973Kostar inte Termignonis helsystem så mycket även till de äldre modellerna?
Scorpiojn skrev:2620874Det kostar tyvärr mer än så till 996R/998s/998R
Men det duger bra med ett "halvsystem"(sk 50/54 mm), endast 19.500 spänn..
För egen del blir det nog till att leta ett bättre begagnat i vinter
amullo skrev:2620668Ducati säger ju själva att det skall säljas 2 Desmosedici RR till Sverige..
DR-Zätare skrev:2620938Är de dyrare till 916:modellen med Testastretta än till 999:an? Det måste bero på att de systemen tillverkas i mindre upplaga. Jag tycks kunna dra mig till minnes att ett helsystem till 916/996/748 kostade dryga 20 000:- och jag tycker mig även ha sett i annonser att folk som säljer 999/749r påstår sig ha gett drygt 20 000:- för sina helsystem.
Scorpiojn skrev:2620986Jag har ingen koll på övriga modeller, men till 998 är det vad jag förstått andra dämpare, inga mellanrör och ett annat chip.
Priset jag fått är 19.500 kr(samma pris med kolfiber som titan). Då ingår dämpare, mellanrör och chip, dvs det sk 50/54 mm systemet. Helsystem kostar c:a 10.000 till..
Huruvida det går att hitta till lägre pris(t.ex. utomlands)har jag inte kollat i dagsläget.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|