MC Doktorn
Guest
Den här tråden vittnar om att Ducati maffian är mycket medvetna om hur man marknadsför årets sporthojs nyhet.
Tack för att du berättar vad jag ska svaraRigmor Mortis skrev:2612690Käre du, frågan var väl om en gammal hoj(gammal modell kan ha modernaste tekniken, inte tvärtom, läs om läs rätt
MC Doktorn skrev:2613405Den här tråden vittnar om att Ducati maffian är mycket medvetna om hur man marknadsför årets sporthojs nyhet.
amullo skrev:2613463Själen i motorcykeln 120p (inget prov, alla ducatister godkända)
joakimruda skrev:2611986tycker det är bra att dom bytte tillbaka till vågrätta lampor igen. jag var inte riktigt med på den lodräta-stilen även om det såg bra ut iaf.
Jag ser att den kombinerade kursen "Läsförståelse och konsten att citera" inte gav det önskade resultatet för din del. Ta kursen igen så kanske du också får ett diplomDucati for life skrev:...vad hände? Finns det ingen Suzuki tråd du kan bomba skitsnack i?
amullo skrev:2615549Mer bilder från Eicma 2006 mässan.. Innehåller även bilder på annat än Ducati
http://www.ducati.smugmug.com/gallery/2134768/1/110558673
DR-Zätare skrev:2615608Den babyblå Multistradan var mycket snyggare än vad jag vill erkänna att den var.
Ducati for life skrev:2615562sandstream] ...så ska jag försöka vara lite mer saklig i framtida trådar om Ducati [q]
[Ducati for life]
...vad hände? Finns det ingen Suzuki tråd du kan bomba skitsnack i?
Jag håller med dig men Ducati for Life verkar se mig som en gigantisk tånagel i ögat så det spelar nog ingen roll om jag är saklig eller inte.amullo skrev:2615709Ehh? Jag tycker sandstream ´har varit ganska saklig i denna tråd (Herre j*vlar.. Nu försvarar JAG honom. LÄKARE HITÅT!!!)
Grattis996D skrev:2615776Jaha, för ca en timme sedan skrev man på beställningen. Nu är det bara att vänta till februari.
996D skrev:2615776Jaha, för ca en timme sedan skrev man på beställningen.
Nu är det bara att vänta till februari.
Första åtgärden nu blir att inreda en hörna i vardagsrummet där den kan stå.
amullo skrev:2615709Ehh? Jag tycker sandstream ´har varit ganska saklig i denna tråd
(Herre j*vlar.. Nu försvarar JAG honom. LÄKARE HITÅT!!!)
Annars tyckte jag faktiskt att den babyblå Mutley´n var rätt utrustad.. Färgen kan de passa på dock.. passar bättre som grå eller röd.
umekrla skrev:2615795Du din.... Nu blev det jobbigt! Jag velar fram o tillbaka... Hmm ! Fick du den för 174900kr?
klockrenamullo skrev:2613463Vi har blivit drillade av Ducati vettdu
Jag har gått:
Marknadsföring utan fakta 5p
Sektbyggnad 3p
Prata utan att säga nått 5p (Jag fick underkänt)
Slå till dövörat 20p (MVG!)
Själen i motorcykeln 120p (inget prov, alla ducatister godkända)
Superlativ användning 15p (MVG här också)
//A
Dr.Bike skrev:2615801
Undrar hur det här ska sluta... Jag och Sandstream kör varsin 996 in i solnedgången nynnande "vi hade alltid fel..."
Lite?Ducati Girl skrev:2615825Vad kul, grattis!!! Nu blir man ju lite avis...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |