Svane
Nu med cykel...
Shrek skrev:...
ProEngineer måste man fan vara raketforskare för att fatta..
Liksom MicroStation från Bentley
MicroStation
Shrek skrev:...
ProEngineer måste man fan vara raketforskare för att fatta..
hållundan skrev:Maiden
cloud79 skrev:hehe.. ramen ser stabil ut, tur att inte min hoj har en sådan
PutteLiten skrev:Word!!
Jag hade en civilingenjör som hjälpte mig...
Och det är ingen småsak att installera "skiten" heller!
Vi "migrerade" till Intelplattform undertiden jag var där. En UNIX station (utan licenser) kostade lika mycket som en ny Volvo 850 Glt... Och vi hade 20 st...
När jag slutade fick jag utvecklingsmaskinen - en SGI Indy.
Och en SGI server med extern SCSI-Diskkabinett.
Tyvärr smälde åskan powersuplyn på min server Och en disk gick oxå
Min SGI server : ( snyft
Shrek skrev:Jo SGI är kult. Lika dyra som hus ändå ville alla ha en SGI "pizzabox" Indy är ju perfekt serverburk.. IRIX är dessutom en av de bättre UNIX varianter.. Själv har jag en gammal SGI O2 med pajad SCSI-kontroller. Nu sitter den på hyllan o tjänstgör som bokstöd Snygg är den iaf Funkar Indyn fortfarande? Kanske liite OT nu
Bj.O.rn skrev:
Vad pratar ni om????
/B
SStefan skrev:
Det duger inte att bygga en modell i typ 3ds max, det krävs ett mycket nogrannare program om man skall bygga en bra motorcykel som Ducati!
Shrek skrev:Jo SGI är kult. Lika dyra som hus ändå ville alla ha en SGI "pizzabox" Indy är ju perfekt serverburk.. IRIX är dessutom en av de bättre UNIX varianter.. Själv har jag en gammal SGI O2 med pajad SCSI-kontroller. Nu sitter den på hyllan o tjänstgör som bokstöd Snygg är den iaf Funkar Indyn fortfarande? Kanske liite OT nu
PutteLiten skrev:-- OT --
Indyn funkar fortfarande.
Men jag har f*n glömt bort root lösenordet!!!
Hade ett system för att generera nya, men jag får inte till det. Har testat alla möjliga varienter av det systemet.
Troligen för ny kalender... Hehe. använde namnsdagar + löpnummer som lösenord...
Hade det varit en NT4/W2k hade jag knäckt det på 5 minuter( ) men på IRIX har jag inte den blekaste hurjag ska göra.
Ingen diksettstation eller CD heller på den. Men jag har nog en SCSI CDspelare i gaderoben som funkar till UNIX. Om jag inte gettbort den...
Har en Sony Trinitron Graphit skärm till den. Och, jävlar vad bäst den var när jag fick den!
Nu är den inte bättre än vilken "skit" skärm somhelt för en 3000kr (den är bättre än riktigt billiga skitskärmar dock...)
Jag har Netscape 1.2 på den!!!
Chalenge S heter servern. Ingen powersuply dock längre. Men den borde fungera om man sätter i en ny.
Vil du ha den får du den om du hämtar den, inkl SCSI kabinettet (båda eller ingen av dem)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|