Geggamoja
De försäkrar väl inte ens sporthojjar längre?
Nej, tydligen inte...
De försäkrar väl inte ens sporthojjar längre?
...Bilsport och MC tar inte sporthojar (jo, trafik för 25...).
Irrelevant, men 1098:an kostar mig 1800:-/månad avställningsbar via Folksam från och med juni (när sporthojsförsäkringen jag har löper ut, jävla smc...att välja fulsport och ämc), hel naturligtvis. Alt. 11' om året icke avställningsbar (150-något /mån i garageförsäkring).
/J
Kan man ställa om sin mätare från miles till km på något enkelt sätt? På många hojjar ärd et bara hålla in vissa knappar så blir det rätt.
Förklara för mig varför jag ska ha en 848, jag har i två veckors tid jagat AVA och Ducati STHLM för att få prova men det finns ingen för provkörning.
Med lite småplock så stannar offerten kring 200 000, känns fel att inte prova innan man investerar.
Är ni nöjda?
/A
Förklara för mig varför jag ska ha en 848, jag har i två veckors tid jagat AVA och Ducati STHLM för att få prova men det finns ingen för provkörning.
Med lite småplock så stannar offerten kring 200 000, känns fel att inte prova innan man investerar.
Är ni nöjda?
/A
Är ni nöjda?
/A
Får man fråga vad det är för småplock som driver upp offerten till 200 000?
Riktpriset på 848 är väl 142 000. Tillbehör för 20 000 får man ju på köpet. Det ger då småplock för c:a 80 000 eller?
Nähä, den va såld!!!!!
Får man fråga vad det är för småplock som driver upp offerten till 200 000?
Riktpriset på 848 är väl 142 000. Tillbehör för 20 000 får man ju på köpet. Det ger då småplock för c:a 80 000 eller?
Det kanske är småplock ala sportbikes recept
Offerten:
848, röd (så klart)
Helsystem, PowerCommander, Mappning, En extra uppsättning fälgar, depåstöd (enkelsving) och Kraschpuckar.
/A
Det kanske är småplock ala sportbikes recept
Offerten:
848, röd (så klart)
Helsystem, PowerCommander, Mappning, En extra uppsättning fälgar, depåstöd (enkelsving) och Kraschpuckar.
/A
Och den va inte röd.
/A
Jag gillar den smala tanken faktiskt, kanske inte när man tourar eller vill pallnita (då är det lättare att förankra sig på en brünhilde-tjock japanska)...men i aktiv körning är det smutt.
Har det pillats dit nå' mer prylar på den vita springarn'?
Är ni nöjda?
/A
Kollar försäkring, just nu ligger Folksam bäst till med 14747:- hel/hel, vad kör ni?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|