Det där var en smittande läsning, din entusiasm gick rätt igenom.Köper man senaste BIKE så kan man läsa 4 sidor intryck om 698:an...
Lite som när man lyssnar på Chris Northover och hans tankegångar om motorcyklar.
Bra skrivet!
Det där var en smittande läsning, din entusiasm gick rätt igenom.Köper man senaste BIKE så kan man läsa 4 sidor intryck om 698:an...
TACK h11maj, jag blir väldigt glad över ditt beröm! Det var första provkörningen jag blivit ivägskickad på så jag vill såklart göra ett bra jobb. TACK!Det där var en smittande läsning, din entusiasm gick rätt igenom.
Lite som när man lyssnar på Chris Northover och hans tankegångar om motorcyklar.
Bra skrivet!
Chris var med på provkörningen av Hypermotarden. SKÖN kille! Var kan man lyssna på honom?Det där var en smittande läsning, din entusiasm gick rätt igenom.
Bra skrivet!
TACK, trevlig och uppskattad feedback!
Men, kan ju även passa på att nämna varför jag uppskattade det du skrivit.
I jämförelse med t.ex. MT-09 provkörningen så är det inte alls i närheten av lika mycket teknikrabblande utan det finns ju en koppling och en förklaring till vad varje del som nämns faktiskt har för påverkan. Det är uppskattat och gav bra tonträff och personligen gillade jag det mycket.
Hoppas att du får prova fler hojar ute i Europa och därmed kan fortsätta i samma bana.
Läckert! Har du någon bild på originalet att jämföra med?Första utkastet på nya insugsröret printas över natten.
Vi får se om det blir som man tänkt, (nä. det blir det aldrig).
View attachment 496541
Vilket materiel skriver du ut i?Första utkastet på nya insugsröret printas över natten.
Vi får se om det blir som man tänkt, (nä. det blir det aldrig).
View attachment 496541
Jag hade PETG laddat, det är lite för sprött, får se vad jag gör i sen.Vilket materiel skriver du ut i?
Vad är det som skall sitta i de små anslutningarna?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|