Jo , Är det nått speciellt att tänka på när fjädringen skall ställas in på denna .. fabriksinställngarna är bra eller anus ?
I de flesta fall bra, dom är ställda för lite tyngre åkare än vad
japshojarna är.
Jo , Är det nått speciellt att tänka på när fjädringen skall ställas in på denna .. fabriksinställngarna är bra eller anus ?
Nu ska jag bara komma underfund och överens med växellådan och inställningarna av framgaffeln, så ska det nog bli en underbar säsong med min italienska hingst.
Jess, på torsdag blir det Knutstorp. Tänk vad fint motorn blir inkörd nu.Snart 70 mil nu såg att du har en likadan som mig , nice !
Du har kört din på bana redan då eller ? Skitsugen på det kan man lungt säga .
Micke65 skrev:Lådan ja , börjar få koll på den dock så hoppar det i nått friläge om man slarvar ..
Jess, på torsdag blir det Knutstorp. Tänk vad fint motorn blir inkörd nu.
100-mila efter påsk.
Jess, på torsdag blir det Knutstorp. Tänk vad fint motorn blir inkörd nu.
100-mila efter påsk.
Jodå, har märkt det... Sportbike säger att Motul 300V är som balsam för lådan.
Ja, typ... jävla hoj.Hänga? du menar typ som på min avatar?
Jag tror jag måste flytta växelpedalen trots allt, jag har för små fötter för att det ska bli distinkt i alla lägen.druid skrev:Lådan blir bättre och bättre, man måste vara distinkt och inte fega.
Ska man växla så ska man så att säga.
Torsdag - konsumenttestning av Knutstorp med Hypermutta och Michelin Power Pure.
Oh, glömde ju.Rapport !!
90mil
I mitt pensionärstempo funkade däcken utmärkt. Plupparna är borta överallt utom på mitten av framdäcket och inga fegisränder bak. Vi får se om de håller måttet när jag får upp tempot.
Knutstorp var råkk'n'råll , men jag behöver stompisar eller liknande för det går f-n inte att hålla sig fast när hingsten tuffar iväg. Jag fladdrade, blåhållande i styret och det är inte så... bra? :stålmannen
Hypermuttan är AWESOME!!!
Tack för tipset, ska kolla vad jag kan hitta!Kul ! Techspec`s gripsters eller va de heter finns på Ava till hypers ialf då jag va där , passar som handsken till ypern
Jag tror de funkar när det är blött också, med tanke på hur snabbt de kom upp i temp. De äldre Pilot Power är grymma regndäck.Micke65 skrev:Däcken ska vara riktigt bra för banåka när det är torrt !
Jag kontrollerade hur gaffeln jobbade och det var nog bara depåpersonalen på Sturup som var lite ovana vid att se en gaffel jobba hårt. Med originalinstälningarna jobbar den i ett fint område, inte ens i närheten av att dyka i botten. Men,det är ju så att om man bromsar hårt och sent så ser det brutalt ut när gaffeln dyker.Micke65 skrev:Jo , körde du med fabriksinställningarna på fjädringen och hur upplevde du nu framgaffeln som du hade synpunkter på tidigare ?
Mvh
Inskickat av Micke65
Däcken ska vara riktigt bra för banåka när det är torrt !
Jag tror de funkar när det är blött också, med tanke på hur snabbt de kom upp i temp. De äldre Pilot Power är grymma regndäck.
Pirelli corsa Sp på min eller nått sånt
Nu är hon inkörd 100mil och servad med Termi 2-1 och det känns som hon är ned drevad går som en cross typ
1an växel känns onödig , och 3an går det att hålla ner framhjulet om jag anstränger mig
Viktminskningen känns . ligger väl på runt 163kg torr nu
Nu är det bara banåkat som saknas .
Jag kontrollerade hur gaffeln jobbade och det var nog bara depåpersonalen på Sturup som var lite ovana vid att se en gaffel jobba hårt. Med originalinstälningarna jobbar den i ett fint område, inte ens i närheten av att dyka i botten. Men,det är ju så att om man bromsar hårt och sent så ser det brutalt ut när gaffeln dyker.
Jag ska göra en extra koll på häng i påskhelgen, men jag gillar när fjädringen är hyfsat hårt ställd i övrigt.
Får vi några bilder på 2-1 nurå?
Japp kommer
Mycket snyggt. Var kommer skylthållare och blinkersfäste
ifrån?
Jag köpte från RG Racing, men passformen var väl lite sådär..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|